SmartAccountsi tarkvara soovitusindeks on kõrgem kui parimate tehnoloogiaettevõtete keskmine! SmartAccountsi tarkvara NPS hinnati 86 punkti vääriliseks. Teeme selgeks, miks kliendid seda nii kõrgelt hindavad?
Raamatupidamine on harva teema, millest sõpradega juttu tuleb. Aga kui sõber sinult raamatupidamistarkvara kohta uurib, kas soovitaksid enda oma?
Just seda küsiti SmartAccountsi kasutajate käest möödunud aasta lõpus. Täpsemalt oodati vastust kolmele küsimusele:
- Kui tõenäoliselt soovitaksid SmartAccountsi oma sõbrale?
- Millega oled selle juures kõige enam rahul?
- Mis oleks üks asi, mis muudaks meie tarkvara veelgi paremaks?
SmartAccountsi soovitusindeks on võrreldav aplausiga
Tagasisideküsitluse põhjal arvutatakse välja soovitusindeks NPS, mis näitab, kui suure tõenäosusega soovitaksid kasutajad toodet või teenust oma sõpradele või kolleegidele. See annab ettevõttele ülevaate sellest, kas tootearenduse ja teenusepakkumisega ollakse õigel teel, millised on parendamist vajavad valdkonnad ja millises seisus on soovitusindeks võrreldes konkurentidega.
NPS-i arvutamiseks jagatakse vastajad kolmeks:
- 9–10 punkti andnud on soovitajad – lojaalsed kasutajad, kes jagavad positiivseid soovitusi,
- 7–8 punkti andjad on passiivsed – rahulolevad kliendid, kes toodet aktiivselt ei soovita,
- 0–6 punkti annavad kriitikud – rahulolematud kasutajad, kes teenust ei soovita.
Soovitusindeks saadakse, kui lahutada soovitajate protsendist kriitikute protsent.
Tulemuse paremaks hindamiseks tuleb vaadata valdkonna keskmisi tulemusi. Meie sektori ehk tehnoloogiaettevõtete keskmine soovitusindeks on 30–50, parimate skoor on 60–80. Meile tegi suurt rõõmu, kui küsitluse tulemusena selgus, et SmartAccountsi tarkvara soovitusindeks on 86 ja klienditoe soovitusindeks on 82.
See näitab, et nii meie tarkvara kui ka klienditugi on ettevõtjatele suureks abiks. Meiega ollakse rahul ja kuidas veel!
Mida kasutajad kõige enam hindavad
Vastajad kiitsid kõige enam SmartAccountsi
- lihtsat ja intuitiivset kasutajakogemust,
- professionaalset ja kiiret kliendituge,
- selgeid ja praktilisi juhendmaterjale,
- kõige vajaliku, sh palgaarvestuse ühes kohas olemist,
- mugavaid liidestusvõimalusi (maksuamet, pangad, e-arved),
- seadustele vastavust,
- pidevat arengut ja uuendusi.
Rõõm on näha, et pingutused, mida me programmi täiustamiseks iga päev teeme, lähevad meie klientidele korda – programm on mugav, ajakohane ja lihtsasti kasutatav.
Mis ei tähenda muidugi, et meie töö oleks tehtud. Alati saab midagi paremaks muuta.
Võimalused, mida kasutajad juurde soovivad
SmartAccountsi kasutajate sõnul muudaks nende töö veelgi kiiremaks:
- arvete periodiseerimise võimalus,
- veelgi põhjalikumad ja detailsemad juhendmaterjalid,
- automaatsed meeldetuletused tasumata arvetele,
- ostuarve faili eelvaate võimalus,
- dokumendimallide muutmise lihtsustamine,
- paindlikumad perioodivalikud arvete haldamiseks.
Oleme ettepanekute eest väga tänulikud ja võtame need aegamööda töösse.
Funktsioonid, mis on juba olemas
Vastustest nägime ka, et saame oma juhendmaterjale veelgi täiustada, sest mõned kasutajad soovisid lisafunktsioone, mis on programmis juba olemas.
- Aruandeid saab juba praegu koostada pikema perioodi kohta kui 1 aasta.
- Majandusaasta aruannet saab saata otse Äriregistrisse.
- Kliendi saldo kuvatakse arvetel (sh ettemaks ja võlgnevus).
- Dokumendimalle saab luua ja muuta vastavalt vajadusele.
- MTÜ kontoplaan on süsteemis saadaval.
- Liidestus Maksu- ja Tolliametiga toimib probleemideta.
Hea meel on ka selle üle, et küsitluses osalejaid oli sedavõrd palju – 1640 inimest.
Suur aitäh kõigile, kes jagasid oma tagasisidet ja ideid – see on meile suure väärtusega!
SmartAccounts jätkab teie ootuste täitmist ja ületamist, et muuta raamatupidamine veelgi lihtsamaks, mugavamaks ja ajasäästlikumaks.