Sihtgrupp
B2B müügiesindajad-müügikonsultandid, B2B müügiüksuste juhid, ettevõtete kõigi tasemete juhid.
Eesmärk
Aidata süsteemse müügijuhtimise abil ettevõtte äritulemusi kasvatada. Koolitusel keskendutakse B2B müügiks vajalikule analüüsile - müügitoru, müügi finantsnäitajate ja toote- või teenusteportfelli analüüs. Samuti selgitatakse, kuidas kliendiandmebaasi kvaliteeti ja klientide ostupotentsiaali hinnata. Vaadatakse müügiprotsessi olulisi osasid, kuidas müügitegevusi planeerida ja monitoorida.
Teemad ja ajakava
10.00-17.00 |
- Müügitöö analüüsi valdkonnad
- Müügi finantsnäitajate arenguvõimalusi
- Müügitoru analüüsi komponendid
- Tooteportfelli analüüs
- Andmebaasi kvaliteedi hindamine
- Klientettevõtete ja kontaktisikute hindamine
- Klientettevõtte ostupotentsiaali hindamine
- Kliendisuhete hindamiskriteeriumid
- Müügitegevuse mahu-suuna-kvaliteedi analüüs
- Uute kliendisegmentide modelleerimine
- Peamised müügiprotsessid ja nende etapid
- Eesmärkide süsteem B2B müügis
- B2B müügis tööaja planeerimine ja töömudel
- Kliendibaasi ja tooteportfelli planeerimine
- Müügitegevuste planeerimine
- Müügitegevuste monitooring
|
Koolituse maht: 8 akadeemilist tundi
Osavõtutasu
Koolituse hinnas sisaldub: interaktiivne teooriakoolitus , õppematerjalid, kohvipaus ja tõend.
Lektor
Tanel Tammemäe on 30 aastat olnud seotud B2B müügivaldkonnaga.
Töötanud ka väljapool Eestit müügivaldkonna interim-juhina. Tegutsenud 20 aastat konsultatsioonivaldkonnas. 18 aastat koolitanud nii B2B müügimeeskondi kui ettevõtete tippjuhte.
*Interim juht on organisatsiooni väljastpoolt sisse toodud, kes omab kliendile vajalikke oskusi ja kogemusi, on kõrgelt kvalifitseeritud, saavutab kokkulepitud aja jooksul kindlaksmääratud eesmärgid ja viib ellu kokkulepitud muudatused.
Lisainfo
- Juunika Koolitus OÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostöö partner.