Envoice
Envoice’i ostuarvete ja kuluaruannete lahendus säästab sind andmete sisestamisest ning automatiseerib kõik raamatupidamise rutiinsed tegevused.
Halda oma ostu- ja kuludokumente digitaalselt
Envoice kogub kõik sinu ostude ja kuludega seotud dokumendid kokku pilvepõhisesse süsteemi. Nii on kõik ostu-ja kuludokumendid alati kättesaadavad ja turvaliselt hoitud. Lisaks leiad Envoice’st ka oma e-arved.
Invoice Inbox on sinu ostuarvete postkast, millele saavad arveid saata nii sinu tarnijad kui ka töötajad. Lisaks saab arveid Envoice’i saata arvutist üles laadides või mobiilirakendusega pildistades.
Oma Envoice’i töölaual näed kõiki ettevõttele saabunud arveid, nende maksetähtaega ja staatust. Enam ei pea otsima ostuarveid erinevatest postkastidest või töötajate laudadelt. Kõik dokumendid on korrektselt ühes süsteemis ja alati kättesaadavad.
Digiteerimine
Envoice vabastab raamatupidaja ostuarvete ja kviitungite sisestamisest majandustarkvarasse. Tänu meie intelligentse andmete tuvastamise lahendusele vähendad ettevõtte kulusid ja kasutad raamatupidaja aega nutikamateks tegevusteks. SmartExtract digiteerimine tuvastab ostuarvetelt raamatupidamiseks vajalikud andmed ühe minutiga.
Pildista arved ja kviitungid mobiiliäpiga
Envoice’i mobiilirakendus aitab lihtsalt edastada ka kviitungid ja paberarveid otse meie tarkvarasse. Nüüd saab iga töötaja ise oma kulukviitungid pildistada või oma arved raamatupidamisele edastada. Seeläbi paraneb ka ostuprotsessi läbipaistvus ja sul on alati täielik ülevaade ettevõtte finantsseisust.
Kuluaruanded
Envoice’ga saavad töötajad pildistada oma kviitungid ja muuta need paari nupuvajutusega kulu- või lähetusaruandeks – kasvõi reisil olles. Meie nutikas andmete tuvastamise lahendus leiab kviitungitelt kogu vajaliku info, vabastab sind andmete käsitsi sisestamisest ja aitab vältida vigu kviitungite dešifreerimisel. Töölähetuste korraldamist aitavad sujuvamaks muuta ka Envoice’i lähetustaotlused, millest saab kooskõlastamise järel luua aruanded.
Kuluaruannete lisavõimalused nagu isikliku sõiduki kompensatsioon, kviitungite osaline hüvitamine või grupiaruannete koostamine aitavad su aega veelgi enam kokku hoida.
Kontrolli, kommenteeri ja kinnita
Saad ostuarved ja kuluaruanded saata ettevõttesisesele kooskõlastamisele või kulu täpsustamisele. Töötajad koostavad kuluaruande, pildistavad mobiiliga oma kviitungid ja valivad, millise kululiigi või -kohaga on tegemist. Juhtidele saadetakse teavitus ja neil on võimalus kontrollida, kommenteerida või kinnitada kulutusi – kasvõi nutitelefonist. Dokumentide kinnitusringile saatmise saab automatiseerida ja dokumendid jõuavad raamatupidamistarkvarasse, ilma et vajaks käsitsi sisestamist.
Täisautomaatne liidestus
Kui ühendad Envoice’i oma raamatupidamissüsteemiga, liiguvad ostuarved ja kuluaruanded sinu raamatupidamistarkvarasse automaatselt. See aitab kokku hoida raamatupidajate aega ja vältida inimlikke vigu. Kuna liidestuse kaudu imporditakse sinu majandustarkvarast ka raamatupidamiseks vajalikud registrid (kontoplaan, käibemaksukoodid, projektid jne), on võimalik ka konteerimine ja kulude jaotamine automatiseerida. Nii on raamatupidamistarkvarasse jõudvad dokumendid juba korrektselt konteeritud ega vaja enam täiendavaid toiminguid.
Automatiseeri oma ülesanded
Envoice tehnoloogia lihtsustab ja kiirendab korduvaid tööprotsesse. Loogilised kontrollid aitavad vältida vigu ja tarkvara suudab õppida sinu varasematest tegevustest.
Envoice arendab pidevalt uusi võimalusi, mis lihtsustavad raamatupidaja tööd ja muudavad raamatupidamise tööprotsesse tõhusamaks.
Kuidas alustada?
1. Registreeri ettevõttele Envoice’i konto ja alusta 14 päevase tasuta prooviperioodiga. Prooviperioodi ajal saad kasutada kõiki Envoice võimalusi.
2. Liidesta Envoice oma raamatupidamistarkvaraga. Liidestamiseks ei vaja sa IT tehniku abi, sellega saab hakkama igaüks. Sulle on abiks meie samm-sammult juhendid. Loe lähemalt.
3. Lisa kasutajateks kolleegid, kes osalevad ostuarvete menetlemisel või peaksid koostama kuluaruandeid. Envoice’is ei ole kasutajatele tasusid.
4. Edasta ostudokumendid oma uude ostuarvete postkasti, lae need üles arvutist, pildista Envoice’i mobiilirakendusega või võta vastu e-arveid.
5. Kontrolli, konteeri või kinnita arved digitaalselt ja edasta need oma raamatupidamistarkvarasse – ilma käsitööta.
6. Naudi paberivaba raamatupidamist 🙂
Tahad täpsemalt teada?
Loe lähemalt envoice.eu või proovi tasuta 14 päeva, kirjuta meile support@envoice.eu või helista 664 5463