Virosoft
Kasvata oma ettevõtet Virosoft personali-palgajuhtimise takrvaraga!
Virosoft on terviklahendus, kus kõik moodulid on omavahel ühendatud ning iga andmekogu on Teie kontrolli all ja hallatav ühes kohas. <
Virosoft on loodud keskmistele ja suurtele ettevõtetele, kes vajavad täpset ja vastavalt vajadustele/soovidele kohandatavaid protsesse ja arvestusi ning on enda võimekuse poolest unikaalne Eesti turul.
Valides Virosoft’i enda tööriistaks, saate Te terviklahenduse, kus kõik moodulid on omavahel ühendatud ning iga andmekogu on Teie kontrolli all ja hallatav ühes kohas.
Selline lähenemine kindlustab:
- Ühekordset andmesisestust.
- Kasutajate juurdepääsu järjepidevale informatsioonile.
- Töökindlust, mis garanteerib kogu arvestuse 100%’lise korrektsuse.
- Tsentraliseeritud andmekogu lihtsaks liidestamiseks teiste (k.a grupi/kontserni) tarkvaradega.
10 põhjust, miks Virosoft – protsessid
- Võimalus muuta/kohandada süsteemi igat osa vastavalt Teie soovidele ja vajadustele.
- Vähenevad personali- ja raamatupidamise osakondade topelt töö ning inimlikud vead, mis tekivad käsitsi arvutamisest ja andmete sisestamisest.
- Kiiresti reageeriv ning toodet põhjalikult tundev klienditeenindus/tehniline tugi.
- Kliendi põhjalik väljaõpe maksimaalse efektiivsuse saavutamiseks.
- Murede ja kitsaskohtade lahendamine juba eos.
- “Kõik ühest kohast” põhimõte.
- Personaalne lähenemine.
- Turul olemise kogemus ja pikkus.
- Rahulolevate klientide hulk.
- Suurepärane hinnapoliitika.
10 põhjust, miks Virosoft – funktsionaalne osa
- Liidestatav enamike raamatupidamise tarkvaradega ja riigi infosüsteemidega (s.h TÖR, Haigekassa, Pensioniamet)
- Kõik töötajatega seotud info ja dokumendid on hoitud turvaliselt ning on kättesaadavad ühest kohast.
- Paindlik tööajaarvestus, mis võimaldab sisestada tööaega nii detailselt kui ka kokkuvõtlikult tasutüüpide ja -liikide järgi.
- Võimaldab töötasude arvestamist erinevate arvestusmeetodite alusel ning on seadistatav juurutamise käigus.
- Töö- ja muude tasude automaatne arvestus vastavalt eelsisestatud infole.
- Koolituste ja arenguvestluste pidamise protsess on seadistatav vastavalt ettevõtte protsessidele.
- Automaatteavitused kõikidest vajalikest toimingutest.
- Vajalikud meeldetuletused iga Virosoft kasutaja töölaual (vastavalt määratud õigustele).
- Detailne kasutajarollide ja -õiguste haldamine.
- Ja palju muud …
Virosoft iseteenindusportaal lisamoodulina
Virosoft Iseteenindusportaal on tarkvara, kuhu pääsevad ligi personalispetsialistid, erineva astme juhid, personalispetsialistid, raamatupidajad ning kõik ettevõtte töötajad. Antud platvorm annab võimaluse töötajatel teha toiminguid, mis muidu nõuaksid juhtide ja personaliosakonna suurt tööjõukulu.
Iseteenindus võimaldab töötajatel vaadata ning hallata oma isiklikke- ja tööalaseid andmeid, palgaandmeid, tööajakava, puhkuseid, avaldusi ja palju muud. Antud mooduli eesmärk on aidata ettevõtetel hoida kokku aega ja suurendada töö efektiivsust.
Millised on Virosoft platvormi peamised eelised? Tööaja kokkuhoid toimub tänu sellele, et töötajatel on võimalus sisestada oma andmeid ise, sõltumata nende asukohast. Sellega väheneb vajadus andmete dubleerimiseks ning langeb valesti sisestatud informatsiooni tõenäosus.
10+1 põhjust, miks lisaks põhimoodulitele valida ka Virosoft Iseteenindus
- Kulude vähendamine: see on abimees kogu personalihaldamise kulude optimeerimiseks. Paljud ettevõtted on juba läinud üle pilvepõhistele teabe salvestamise meetoditele – nii lähevad nad järk-järgult üle paberivabale majandusele.
- Parem kooskõlastavus: mitmetes ettevõtetes kasutatakse iseteenindusportaali informatsiooni kooskõlastamiseks töötajate ning juhtide ja personaliosakonna vahel, jälgimaks töötajatega seotud dokumente või detaile.
- Töötajate volituste suurendamine: töötajatel on juurdepääs vaatamiseks ja haldamiseks järgmistele andmetele:
- Tööalased andmed
- Isiklikud andmed
- Palk
- Töögraafik
- Avaldused (kohandatavad igas ettevõttes)
- Puhkusetaotlused ja -graafikud
- Ja palju muud
Omades juurdepääsu oma andmetele, tõstab see töötajate rahulolu ja kaasab neid rohkem tööprotsessidesse. Omades juurdepääsu teabele seoses võimaliku väljaõppe ja ametialase arenguga, on töötaja võimeline kontrollima oma karjääri ja isiklikku kasvu. Rohkem kaasatud töötajad kipuvad olema ettevõttele lojaalsemad ja produktiivsemad. Paljud otsivad võimalusi enda ja oma oskuste täiendamiseks, mis teeb neist väärtuslikumateks töötajateks. See aitab kaasa ka personali voolavuse vähendamisele.
- Tõhusus ja jälgimine: töötajatel lihtsam esitada taotlusi ja jälgida töö tõhusust selle asemel, et pöörduda teabe saamiseks juhtide või personaliosakonna poole. Süsteem on muutumas üha läbipaistvamaks ning võimaldab jälgida puhkusi, töötajate kohalolekut, nende progressi, vabu päevi jne.
- Juurdepääs igal ajal ja igast kohast: kõik kasutajad pääsevad portaalile ligi mistahes asukohast ja seadmest. Samuti ei pea ootama tööpäeva algust või personalitöötaja/juhi kohalolekut/aega. Vajadusel on võimalik ligipääsu piirata ettevõtte siseselt.
- Vigade arvu vähendamine: andmete käsitsi sisestamisel vigade tekkimine on olnud alati üks peamistest probleemidest. Iseteenindus vähendab vigade teket ja võimaldab nende kiiret tuvastamist hiljuti lisatud informatsiooni alusel.
- Koostöövõimalused: kõik sisestatud andmed kuvatakse automaatselt personali-, tööaja- või palgaarvestuse moodulites ning vastupidi.
- Keskkonnasõbralikkus ja ergonoomika: üleminekul paberivabale dokumendihaldussüsteemile kulub selle säilitamiseks vähem paberit ja ruumi.
- Kommunikatsiooni parendamine: meie iseteenindusportaal on tõhus viis kommunikatsiooni edendamiseks nii ühes kui ka mitmes ettevõttes (kontsernipõhine lahendus). Ettevõtte suurenemisel on raske iga töötaja arvamusi arvesse võtta ja selle lahendab Iseteenindusportaal, mis tagab info kohalejõudmise vastavasse osakonda.
- Väiksem töökoormus: personalitöötajad täidavad palju erinevaid tööülesandeid, samal ajal tagades tervislikku töökeskkonda ja -moraali. Meie portaal vähendab koormust, kuna kõik dokumendid ja üksikasjad on hõlpsasti juurdepääsetavad.
- Turvalisus: juurdepääs kindlale profiilile omavad eranditult ettevõtte vastavad personalitöötajad/juhid ning töötaja ise. Kasutajatel on võimalik sisse logida ID-kaardi, Mobiil-ID, Smart-ID või kaheastmelise autentimise abil.
Kontaktid:
www.andevis.ee
Georg Ter-Zahharjants
Äriarenduse juht
(+372) 600 9970
info@andevis.ee