• Mt |

    Kui korteriühistus on siiani olnud ainult üks rida halduskulu 6,50 krooni m2, kust kõik kulud nii remondi, juhatuse esimehe palk ja kontoritarbed. Kui nüüd teha eraldi remondifod, kuidas ma siis tean palju halduskuluks panna ja palju remondifondi maksuks?

  • Orav |

    Kas sa siis ei tea, palju teil tegelikult siiani kummakski kulunud on?

  • Maret |

    Tean tegelikult pean põhjaliku tulude- kulude arvestust, kas siis enam vähem vaatan palju remondiks ja palju muudeks kuludeks nagu meil on laenu tagasi makse ja palgakulud.Ja jagan
    Samas ma ei saa aru miks ei või olla üks halduskulu lihtsalt, selleks et inimesed teaks kuhu raha läinud olen koosolekuks teinud põhjaliku tulude-kulude kokkuvõtte, kus üksikasjalikult välja toodud kuhu raha läinud

  • Minumeelest |

    Vaat sellega on nii, et kui sul on korralik kontoplaan ja kulu/tulud kõik kenasti eraldi liikide lõikes erinevatel kontodel siis jookseb see tulude/kulude värk iseenesest kätte!

    Ja on alati olemas, mitte ainult koosoleku tarbeks vaid sisuliselt asja kontrolli all hoidmiseks ja läbipaistvuse tagamiseks.

  • Roma |

    teate ju juhatuse palgasuurust ning kontoritarvete summat. Ülejäänud on ju remont siis.

  • Evi |

    MT – kust on tulnud 6,5 kr/m² kohta?
    Normaalselt tegutsevates ühistutes on majanduskava kus ongi tariif m³ kohta kirjas,mis omakorda peaks olema saadud tegelike kulutuste järgi.Üldkoosolekul vastuvõetud Majanduskava tariifid peavad olema selgelt kirjas omanikele väljastataval arvel.
    6,5 kr/m² kohta-halduskulu on ühistu majandamiseks s.t haldus+hooldus+heakord. Remondiks raha kogutakse remondifondi ja seda ei saa kulutada majandamiseks s.o sihtotstarbeline. On ju loogiline,nats mõtlemist ainult.

  • The topic ‘Halduskulu+remondifond’ is closed to new replies.