RAPID
Te olete ettevõtja, ettevõtte omanik või juht, pakute tööd paarile-kolmele inimesele või töötate üksi, siis RAPID on Teie jaoks. Olete seni arveid kirjutanud kas käsitsi või arvutis Excelis ja iga kuu lõpus kulutate palju aega käibedeklaratsiooni ning maksudeklaratsiooni koostamisele. Ostuarvete tasumine internetipangas ja kuludokumentide säilitamine on tüütu paberitöö, mis nõuab jälle aega. Aga Teie ettevõtte käive ja dokumentide hulk on täna veel väike, nii et pole otstarbekas kasutada igakuulist raamatupidamisteenust.
RAPIDi abil muutub ettevõtte raamatupidamine Teile lihtsaks ja selgeks:
- Müügiarvete koostamine toimub vigadeta ja nende saatmine kliendi e-postiga ühe hiireklikiga.
- Ostudokumendid paiknevad kõik ühes kohas ja nende tasumine on lihtne. Ostu juurde saab salvestada ka originaaldokumendi, et poleks vaja kuludokumente paberil säilitada.
- Käibedeklaratsiooni ja muude aruannete koostamine toimub lihtsalt ja kiiresti.
- Vajadusel nõu küsimiseks saab näidata oma RAPIDit raamatupidajale kas vahetult või üle interneti.
- Aastaaruande koostamiseks ei pea raamatupidaja Teie ettevõtte dokumente uuesti oma andmebaasi sisestama, vaid koostab aruande Teie arvutis RAPIDis kohapeal või üle interneti kaugtöö vormis.
RAPID on ka hinnalt soodne.
Kui Teie ettevõte ja vajadused kasvavad, siis saate RAPIDi mahtu ja mooduleid juurde soetada. RAPIDi moodulite lisandumisel või dokumentide mahu suurendamisel kõik seni sisestatud andmed säilivad.
Väikeettevõtte RAPID sobib suurepäraselt ka mittetulundusühingule ja korteriühistule.
15 põhjust, miks valida RAPID
- majandustehingute info on programmis kättesaadav vahetult ja kiiresti;
- raamatupidaja töö lihtsustub oluliselt, kuna dokumentide raamatupidamiskanded koostatakse automaatselt;
- müügiarve meiliga saatmine toimub ühe nupuvajutusega;
- võimalus otse müügiarve sisestamise vormilt kontrollida klienti Krediidiinfo maksehäire registrist;
- tarkvara on laialdaselt seadistatav;
Näiteks maksumäärade muutumisel ei pea uut programmi ostma, vaid kasutaja saab ise seadistada uue määra. - dokumente saab parandada;
Lisaks on võimalik seadistada iga kasutaja õigused dokumentide vaatamiseks, parandamiseks või aruannete koostamiseks. - võimalus osta oma ettevõttele sobiva mahuga tarkvarapakett;
Näiteks tegevust alustav ettevõte saab alustada ainult Müügiarvete moodulist. Ettevõtte arenedes võimalik mooduleid juurde osta nii, et juba sisestatud info säilib. - andmevahetus eesti pankade internetiteenustega;
nii maksekorralduste eksport kui ka panga laekumiste ja teenustasude import – Swedbank (Hansapank), SEB Pank, E-Riigikassa, Krediidipank, Nordea ja Sampo. - väljaostetud tarkvara kasutusõigus (lihtlitsents) ei ole ajaliselt piiratud;
- sõbralik ja asjatundlik klienditugi;
- tarkvara uuendamine toimub internetist kiiresti ja lihtsalt;
- toodetud Eestis vastavalt Eesti seadustele;
- sisaldab võimsat ja paindlikku moodulit töötasude arvestamiseks, mis sobib ka suurtele ettevõtetele;
- soodsa maksumusega tarkvara ja paindlikud maksetingimused;
- arenev ja avatud süsteem.
TT Tarkvara OÜ
rapid@tttarkvara.ee
E – R 9.00-17.00
www.tttarkvara.ee