Tööhaldustarkvara Uku ja raamatupidamistarkvara Merit Aktiva ühendasid jõud, et pakkuda klientidele veelgi efektiivsemat tööde haldamist ning ettevõtte juhtimist. Uku ja Merit Aktiva vaheline integratsioon on kasutajate poolt kauaoodatud lahendus, võimaldades automaatselt keskkondade vahel andmeid vahetada. See omakorda vähendab raamatupidamisega kaasnevat käsitööd ning hoiab töötajatele ja ettevõttele kokku sadu tunde väärtuslikku tööaega.
Kahe programmi integratsioon teeb raamatupidaja kuu kokkuvõtete koostamise täpseks ja kiireks. Kord kuus saadetakse kliendi möödunud kuu kannetest ning ostu- ja müügiarvetest kokkuvõte Ukusse, millest koostatakse ülevaatlik raport. Integratsiooni üks suurimaid väärtusi on varasematesse perioodidesse sisestatud kannete kuvamine automaatselt kuus, millal tööd tehti. Täpsed muudatused kannetes kajastatakse 6-kuud tagasiulatuvalt.
Selliste korduvülesannete automatiseerimine vabastab raamatupidajad aeganõudvast käsitööst. Ühe kliendi andmete käsitsi kogumiseks kulub kuus küll vaid keskmiselt 5 minutit, ent 100 kliendi puhul tähendab see 8 tundi ning aastas koguni 100 tundi väärtuslikku tööaega.
Korrektsed ja süstematiseeritud andmed annavad hea ülevaate kliendiga tehtud kokkulepete paikapidavusest. Ukusse sisseehitatud töömahu monitooring aitab kokku lepitud ja tegelikul töömahul jooksvalt silma peal hoida ning töömahu suurenemisele õigeaegselt reageerida. See aitab vältida arusaamatusi hinnastamisel ning küsida tehtud töö eest õiglast tasu.
Eelmisel aastal läbi viidud raamatupidamisteenuse uuringust selgus, et 95% vastanutest on pidanud kliendiga kokkulepitud hinnas korrektuure tegema. Kliendi töömahus toimunud muutused jäävad tihtilugu raamatupidamises arvel kajastamata, mis tähendab raamatupidajale tasuta töö tegemist ja ettevõttele kahjumlikku kliendisuhet.
Uku asutaja ja juht Rain Allikvee rõõmustab kahe platvormi koostöö üle: “Oleme koostööst Meritiga unistanud alates Uku loomisest. Programmide vaheline liides teeb meie klientide elu veelgi efektiivsemaks. Automaatne integratsioon vähendab raamatupidaja töös tüütut ning veaohtliku käsitööd ning võimaldab tal keskenduda väärtust loovatele tegevustele.”
Merit Tarkvara asutaja ja juht Andres Kert kiidab kauaoodatud lahendust: “Selline raamatupidamisprogrammi ja tööhaldustarkvara omavaheline koostöö on Eestis esmakordne ning loob ettevõtjatele suurt väärtust. Oleme astunud suure sammu edasi, et raamatupidamise töökorraldus oleks rohkem automatiseeritud.”
Uku asutaja ja tehniline juht Jaanus Lang tõdeb, et kahe programmi vaheline andmevahetus on alles algus: “Järgmiseks on oluline kahe süsteemi omavahelist tarkust jagama õpetada. See puudutab just kliendihalduslikku osa. Näiteks kui klient ei ole teenuse eest õigeks ajaks tasunud, teavitatakse sellest automaatselt kliendihaldurit ja kõiki andmeid uuendatakse automaatselt reaalajas.”
Keskkondade integratsioon ja seadistamine toimub mugavalt iseteeninduses ning seda saavad kasutada kõik ettevõtted, kes on nii Uku kui Merit Aktiva kasutajad.
Tööhaldustarkvara Uku on 2017. aastal Eestis loodud lahendus, mis muudab finantstiimide ja raamatupidajate töökorraldust efektiivsemaks ja võimaldab juhtidel ettevõtet teadlikumalt juhtida. Uku pakub ühe tööriistana kõike, mida raamatupidamise korraldamiseks vaja – kliendipõhiseid tööülesannete plaane, tööaja arvestamist, klientide haldamist, põhjalikke raporteid, kliendi monitooringut ning arveldamist otse programmist.
Raamatupidamisprogramm Merit Aktiva on veebipõhine ehk pilvetehnoloogias väikefirma raamatupidamisprogramm, kus raamatupidajale vajalikud võimalused on ühendatud kasutamise lihtsusega. Kui soovite, et töö saaks tehtud lihtsalt ja kiiresti, siis on Merit Aktiva õige valik. Aktivaga tehakse raamatupidamist rohkem kui 42 000-le Eesti firmale.