Me kõik oleme digitaalse sisu ja digitaalsete teenuste tarbijad. Tarbijatena oleme ilmselt kogenud ka mitmesuguseid probleeme nende kasutamisel, näiteks kui videokõne tegemiseks vajalik rakendus jookseb kõige ebamugavamal hetkel kokku või mõni sotsiaalmeediateenus on paariks tunniks kättesaamatu.
Äärmuslikematel juhtudel on ehk mõni meist pidanud tegelema arvuti operatsioonisüsteemi rünnanud viiruse tagajärgedega või kaotanud enda jaoks olulist teavet mõnest pilvekeskkonnast.
Nimetatud digitaalse sisu ja digitaalsete teenuste kasutamiseks on tarbija sõlminud lepingu. Üks võimalus probleemide teket ennetada on pakkuda digitaalsele sisule või teenusele uuendusi, mis hoiaksid digitaalset sisu ja teenuseid nende mõistliku kasutusaja jooksul lepingutingimustega vastavuses. 2022. aasta alguses hakkasid võlaõigusseaduses kehtima erireeglid digitaalse sisu ja digitaalsete teenuste üleandmise kohta ning nende reeglite ühe osana on ka ettevõtjale pandud kohustus tagada digitaalse sisu ja teenuse uuendamine.
See lugu on PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus:
- Ligipääs PRO portaalidele (RMP, Äri, DigiPro, Rikas ja E-kaubandus).
- Üle 2000 raamatupidaja tööks vajaliku jooksvalt ajakohastatud tööriista, juhendi ja nõuande (sealhulgas üle 50 abitabeli).
- RMP toimetuse korraldatud koolitustele soodustus vähemalt 25 eurot.
- Ligipääsu Geeniuse seitsme teemaportaali tasulisele sisule.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigust veebis.
- Ajakirja Digi paberväljaannet. Selle saamiseks saada palun oma aadress aadressile telli@geenius.ee. Paberajakirja saad tellida ainult Eesti aadressile.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.