• Ann |

    Kas keegi kasutab? Ja kuidas rahul olete?
    Meie firma kaalub vist uue programmi soetamist, kuigi meeletu raha on juba praeguse programmi alla magama pandud… Excellent\’iga ei ole võimalik lihtsalt enam inimlikult asju ajada…
    Ma ei ole muidugi jõudnud uurida, kuidas teiste programmidega lood – kui ostad programmi koos vajalike lisadega ära, on kulutused tehtud? Või on ka nii, et TULEB hakata hoolduslepinguid maksma?
    Soovitage palun head usaldusväärset programmi ja head usaldusväärset tarkvarafirmat.

  • Karin1 |

    No meil kah Hansa SBE ja olen küll konsultatsioonide ja excellenti teenusega rahul. Alati kui mure saab abi. Aga minu teada enamikul on ikka see hooldusleping lisaks.

  • Katrin |

    Meie olime siiamaani rahul aga peale versiooni vahetust on asi eriti nutuseks muutunud. Palju asju tuleb ikka endal ära seadistada, edal tuleb vigade võiamlikkuse üle arupidada, sest kodanikud ei jõua sind teenendada.
    Uues versioonis kauds ära nii nimetatud pangafaili loomine, ehk kõik tuli käsistis teha …
    Pakuti uut SEB-pangaliidest, mis ikka korralikult ei kippu neil tööama , küll on server maas või veel miskit. Korra nädalas IT-spetsialistidega koostöös saab maksed panka saadetud.

    Nüüd siis 1. juunist vahetame programmi teisevastu..

  • Katrin |

    Programmi vahetus ..oleneb ju sellest, nõudmised ja millise kallakuga ettevõtte on.
    Kas on tegemist kontserniga ?- kas RP programm seda toetab
    Kas on ladu -kas RP toetab
    Äkki hoopis Projektipõhine programm jne jne jne…
    Tingimused paika panna siis on näha millised tooted sõelale jäävad ja siis lähedki üle..

  • Kairi |

    Meil ka see programm, kuigi jah, kui vanast versioonist tahtsime kogu kupatusega üle minna, siis mingid asjad ei ühildunud ja bilanss läks täitsa paigast ära, nii et pidin kõik käsitsi algusest peale sisse lööma. Õnneks alustasime tegvust eelmise aasta lõpus alles. Aga muidu on suht mugav programm, just väikesele ettevõttele. Kuid siiski- nende palgamooduliga ei ole ma üldse rahul, ei tea kas mina olen loll või on viga programmis? Igatahes saan käsitsi palju kiiremini asjad tehtud

  • Risto |

    Päris hästi ei saanud aru, mis mure Annil oli… kas SBE programmiga
    või teenindusega…? Nagu Karin1 kirjutas, programmi kohta saab abi jah info@excellent.ee ,kui hooldusleping sõlmitud.
    Versioonivahetust on kindlam lasta konsultandil teha. Siis on kindel et ise
    midagi valesti ei tee ja andmed korras.

  • Jaanus |

    SBE täitsa hea programm väiksemale ja keskmisele ettevõttele. Samas on väga vastik Hansa omanike litsensipoliitika. Ühel hetkel teatatakse, et versioon vana ja sellele enam andmebaasivõtit ei anta. Mine üle uuele versioonile (kui teenindusleping olemas ja ise hakkaja saad tasuta), kui ei maksa konsultandile. Uus versioon aga sageli vigane ja sisseharjunud aruanded (Ladu, ost-müük) ei pruugi alati enam töötada. Kuid kui väike maht, siis on küll hea lihtne Hansaga töötada. Hansa Palk ei kannata küll mingit kriitikat, lihtsam on kasutada Meriti või Taavi oma (saab mõlemast andmed Hansasse importida). Endal 12 aastane Hansa programmidega töötamise kogemus.

  • The topic ‘HansaWorld SBE’ is closed to new replies.