• ??? |

    Tere!
    Broneerisin netis lennupileti, valisin ka tasulise lisateenuse: SMS lennu ärajäämise/hilinemise korral – u 2 eurot), tasusun internetipangas, meilile tuli pilet, kuid sealne summa seda lisateenuse tasu ei kajasta, ehk et summa on paar eurot väiksem. Kuidas sellist asja raamatupidamises kajastada?

  • TECH |

    no milles prbleem – kanded teed nii nagu maksid, laevapiletidel ka lisateenused

  • ??? |

    Mul ei ole algdokumenti nende lisateenuste kohta. Ainuke dokument, mis saadeti, oli lennupilet ja seal on ainult lennutasu (nt 110 eurot). Aga pangakontolt läks maha kaks eurot rohkem (nt 112 eurot).

  • Marta |

    Aga kuskil netis on ju kirjas, et selline teenus maksab 2.-
    Kui muud ei saa lisa kasvõi nende neti lehelt väljavõte, et selline teenus ja selgitus juurde et ei väljastatud arvet.

    Teine võimalus võta ühendust selle firmaga kelle kaudu ostsid selle pileti ja nõuta arvet 2.- kohta

  • TECH |

    Marta! ära jaura

    • Karin |

      Oi TECH, kas sulle on uudis, et ettevõtte raamatupidamises peab igal tehingul olema alusdokument?

      Kui on siis vut-vut kooli tagasi.

  • ??? |

    Võtsin firmaga ühendust ja täna saadeti mulle ka arve, kus peal kogu summa. Ainult et arve on tänase kuupäevaga. Broneering oli tehtud 6.01, raha läks pangakontolt maha 7.01. Arve kuupäev on 5.02.

    Sellist asja on sageli varemgi olnud, et internetist tellides tuleb arve hiljem ja teise kuupäevaga. Siis ma märkisin raha kõigepealt ettemaksuks ja sellel kuupäeval, mis on arvele märgitud, kandsin kuluks. Kas nii on õige?

    Nüüd aga on kuupäevi lausa kolm: maksmine, pangakontolt raha väljaminek ning arve. Mulle tundub vale panna 6.01 tehingu alusdokumendiks arve, mille kuupäevaks on 5.02. Aga 6.01 dokumendiks on pilet, millel vale (väiksem) summa.

    Palun aidake, kuidas on õige kajastada.

  • Vastamiseks pead olema sisse logitud.