tegemist väikese korteriühistuga, kes kasutas rmp teenust. nüüd on nad vahetanud rmp teenuse pakkujat, kuna eelmise töös esines tugevaid puudujääke (klientidele esitatud arved olid ebakorrektsete andmetega; klientidele esitati 2008 juuni, juuli, augusti arved alles 2009 veebruaris – mis korteriühistu puhul on täiesti lubamatu jne).
Nüüd on seis, et eelmiste aastate dokumendid on vana raamatupidaja küll tagastanud, aga lepingu lõpetamise osas ei ole temaga siiani ühendust saadud – ei vasta kõnedele. Samuti on ta saanud ka esitatud arvete alusel tasu 2008 aasta töö eest, kuid see oli nn tehtud kuni 2008 juuni kuuni, peale seda valitses täielik kaos.
Kuidas korteriühistu peaks käituma, et nt makstud raha tagasi saada – töö ei ole tehtud korrektselt ning vastavalt lepingule.