• Kristina |

    Tere!

    Oleme alustav ettevõte ning tekkis küsimus seoses sotsiaalmaksuga. Hetkel töötab ettevõttes 1 töötaja. Augustis sündis antud töötajal laps ning sai taotletud 30-päevane isa täiendav vanemahüvitis. Töötaja oli isapuhkkusel 25.08-23.08.20. Selle tasus sotsiaalkindlustusamet (SA eemaldas töötaja ajutiselt töötamise registrist). Selle perioodi eest, töötaja ei teeninud ettevõttele tulu. Samal ajal sama töötaja lapsendas oma abikaasa lapse, ning sellega seoses tekkis õigus kasutada lapsendajapuhkust (vahemikus 24.09-02.12.20) mille eest tasus hüvitist haigekassa. Seega hetkel on töötaja olnud puhkusel alates 25.08 ning ei ole selle aja sees teeninud ettevõttele tulu. Kes maksab antud juhul töötaja eest sotsiaalmaksu? Kas raamatupidaja peaks tegema kolm kuud 0€ TSD? Või kuidas antud olukorras toimida?

    Lugupidamisega
    Kristina

  • 🤓🤓 |

    0 deklaratsioone ei esitata ja sotsiaalmaksu kohustust ei ole

  • Vastamiseks pead olema sisse logitud.