Valitsus kiitis neljapäeval, 31. juulil toimunud istungil heaks eelnõu, millega soovitakse muuta tööõnnetusest teatamise korda.
Eelnõu kohaselt muudetakse tööõnnetusest ja töötajale tööõnnetuse tagajärjel ajutise töövõimetuse määramisest teatamise korda eesmärgiga viia määrus kooskõlla 1. septembril 2014 jõustuvate töötervishoiu ja tööohutuse seaduse muudatustega.
Eelnõu jõustumisel hakkab tööandjat raskest ja surmaga lõppenud tööõnnetusest ning tööõnnetuse tagajärjel töötajale ajutise töövõimetuse määramisest teavitama tööinspektsioon. Kehtiva korra kohaselt teatab eelnimetatud asjaoludest nii tööandjale kui ka tööinspektsioonile arst. Seega väheneb oluliselt arstide teavitamiskohustus, samuti ei pea arst edaspidi tegelema tööandjate andmete otsimisega. Muudatuste kohaselt teatab tööinspektsioon viivitamata kirjalikult või oma kliendiportaali kaudu tööandjale arsti teatise saamisest.