Pikalt kõrgena püsinud inflatsioon paneb Eesti tarbijad teravamalt hinnasilte uurima. Tarbijakäitumine seab ka kaupmehe ette küsimuse: millele on siis praegu oluline keskenduda? Kuidas leida kuldne kesktee tarbijakäitumise ja -eelistuste ning tulevikku vaatavate jätkusuutlike valikute vahel?
Kaubandussektoril on meie majandusele suur mõju, sest kogu loodavast lisandväärtusest moodustab selle sektori osakaal veidi enam kui 11%. Töötajate arvu põhjal on mõju veel suurem – statistikaameti andmetel töötab kaubanduses pea 90 000 inimest, mis on ligikaudu 15% tööhõivest. Tänavu teises kvartalis oli kaubandusettevõtete müügitulu kokku ligi 8 miljardit eurot. Samal ajal kaupu eksporditi ligi 4,5 miljardi ja imporditi veidi enam kui 5,3 miljardi euro eest.
Miks peame ESG-st rääkima?
ESG-st rääkides on kõige lihtsam mõista keskkondlikku aspekti, mis kaubanduses väljendub muu hulgas raiskamise vähendamises, jätkusuutlikus pakendamises ja energiatõhususes. Küllap on juba kaubandusest tuttav taaskasutatud materjalidest kauba tootmine ja energiatõhus transport.
See lugu on PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus:
- Ligipääs PRO portaalidele (RMP, Äri, DigiPro, Rikas ja E-kaubandus).
- Üle 2000 raamatupidaja tööks vajaliku jooksvalt ajakohastatud tööriista, juhendi ja nõuande (sealhulgas üle 50 abitabeli).
- RMP toimetuse korraldatud koolitustele soodustus vähemalt 25 eurot.
- Ligipääsu Geeniuse seitsme teemaportaali tasulisele sisule.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigust veebis.
- Ajakirja Digi paberväljaannet. Selle saamiseks saada palun oma aadress aadressile telli@geenius.ee. Paberajakirja saad tellida ainult Eesti aadressile.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.