Esimesed kohtumised on enamasti kõige meeldejäävamad, esimesed katsetused aga kõige julgemad.
Seoses RMP Eesti OÜ 15. sünnipäevaga uurisime lugejatelt, missugune oli nende esimene kokkupuude ettevõttega. Oli see koolitus või toode, teenus või info? Või oli kohtumiseks hoopis mingi muu põhjus? Millal esimene kokkupuude toimus ja milline oli sellega seonduv emotsioon?
Nüüd on kõik mõtted ja tunded kokku loetud ning toome kokkuvõtte ka teieni.
Võib julgelt väita, et 90% vastajate esmane kokkupuude RMP Eesti OÜga toimus vähemalt kümme või rohkem aastat tagasi.
Vastajate esimene kokkupuude ettevõttega on sageli olnud infonälg, vajadus saada teavet kuidas, miks, mida, millal teha, arvestada, kirjendada või mitte. Infot on otsitud nii koolitööde tegemisel kui ka pereliikme ettevõttega seonduvalt või sõbra maksualase küsimuse lahendamisel.
Imetabane tegelane on dr Guugel, kuhu tipitud otsisõna või -lause vastaja sageli valikuna ka RMP.ee lehele on suunanud, mis ongi enamasti olnud esimene virtuaalselt füüsiline kokkupuude. Kuidagi on see nõnda kujunenud, et kunagi tehtud juhuslik külastus on toonud vastaja ikka ja taas tagasi, justkui tuleks vana sõbra juurde, et kõik maailma maksuküsimused ja töölepingu punktid selgeks räägitud saaks.
Kui esimesed arglikud kokkupuuted tähendasid enamasti vaid oma põletavatele probleemidele foorumist või artiklitest vastuste otsimist, siis sõpruse arenedes julgeti piiluda ka e-poe ja koolituste lõputusse maailma ning on sealtki endale meelepärast leitud.
Äärmiselt positiivseid emotsioone on tekitanud selged ning arusaadavad abitabelid ja testid, mis oma teadmisi kontrollida ning kinnistada aitavad. Oh mis rõõmu veel sellest, kui kõik testi küsimustele antud vastused ka õigeks osutunud on.
Banaalsest huvist tehtud esimene visiit RMP Eesti OÜ hallatavale veebilehel on toonud kaasa põletava uudishimu saada järgmisel korral veel rohkem teada.