Account Studio esindaja Eero Käärik toob välja e-kaubandusega seotud viis kõige suuremat müüti ning pakub välja lahendusi, kuidas edukas ja toimiv e-pood püsti panna.
E-kaubanduses on kasutusel mitmeid erinevaid ärimudeleid – oma e-pood, mis võib olla omakorda päris eraldi äri, konventsionaalse poe lisafunktsioon või eraldi osakond. Osadel e-kaupmeestel on oma ladu ning mõningad kasutavad logistikafirma teenuseid. Toodete müügiks on võimalik kasutada suuri tuntud platvorme nagu Amazon või eBay. Paljud e-kauplused kombineerivad eelnevalt kirjeldatud lahendusi. Ettevõtetel mõtlemisruumi jätkub, et paika panna enda strateegia, kuna maailm on pidevas muutumises.
E-kaubanduse kohta liigub palju arvamusi ning omatakse erinevaid seisukohti. Mõningad on õiged, mõningad valed ja osad on kuskil vahepeal. Vaatame, mille teadmine on kõige olulisem, mis määrab edu ning milles tasub vähem vigu teha, et edukam olla.
See lugu on PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus:
- Ligipääs PRO portaalidele (RMP, Äri, DigiPro, Rikas ja E-kaubandus).
- Üle 2000 raamatupidaja tööks vajaliku jooksvalt ajakohastatud tööriista, juhendi ja nõuande (sealhulgas üle 50 abitabeli).
- RMP toimetuse korraldatud koolitustele soodustus vähemalt 25 eurot.
- Ligipääsu Geeniuse seitsme teemaportaali tasulisele sisule.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigust veebis.
- Ajakirja Digi paberväljaannet. Selle saamiseks saada palun oma aadress aadressile telli@geenius.ee. Paberajakirja saad tellida ainult Eesti aadressile.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.