Augusti alguses muutusid kõik töötukassa telefoninumbrid ja 20 töötukassa büroos on avatud kõnekeskused. Kõnekeskused on avatud töötukassa klienditeenindusaegadel E,K,N 8.15-16.00; T 8.15-17.30 ja R 8.15-12.00.
Kõnekeskuste kasutuselevõtmine parandab töötukassa klienditeeninduse taset ja muudab klientide ja töötukassa töötajate vahelist suhtlust tõhusamaks.
Töötukassa büroode kõnekeskuste numbrid:
- Hiiumaa 462 2365
- Järvamaa 385 9160
- Jõgevamaa 776 6870
- Jõhvi 332 1700
- Kiviõli 332 1900
- Läänemaa 472 7075
- Lääne-Virumaa 326 0330
- Narva 332 1800
- Põlvamaa 799 0960
- Pärnumaa 447 9300
- Raplamaa 483 0140
- Saaremaa 452 1880
- Sillamäe 332 1910
- Tartumaa 737 7100
- Tondi 614 8680
- Tähesaju 614 7460
- Tõnismäe 614 7400
- Valgamaa 766 6250
- Viljandimaa 435 0050
- Võrumaa 786 8750
Kõnekeskusse saabunud kõned salvestatakse 60-ks päevaks, et tagada parem klienditeenindus ning vajadusel võimalus üle täpsustada inimese jäetud teade, näiteks tema töölesaamise või haigestumise või mõne muu olulise asjaolu kohta.
Kõikide töötukassa esinduste numbrid leiab SIIT.
Üldistes töötukassat puudutavates küsimustes saab jätkuvalt pöörduda töötukassa infotelefonile 15501 (lauatelefonilt tasuta, Skype’st valida: tootukassa) Infotelefon töötab E-N 8.30-16.45; R 8.30-15.30.
Kirjalikult saab oma küsimuse või ettepaneku edastada järgneva kodulehe vormi kaudu.