Kui viimati pangakontoris käisite, pakuti Teile võib-olla võimalust hakata kasutama mobiil-ID-d. Kui järgmine kord lähete, võib see juhtuda uuesti. Miks nii?
Mobiil-ID-ga on huvitavad lood: algul ei mõista inimesed hästi, miks neil seda vaja võiks minna, sest seni on ju ilma hakkama saadud. Pärast mõningast teenuse kasutamist tulevad mobiil-ID usku pööratud inimesed tavaliselt panka tagasi ja tänavad, et neile seda teenust tutvustati.
Mobiil-ID on teenus, kus ühe neljakohalise PIN-koodiga saab mobiili abil siseneda internetipanka, mobiilirakendustesse ja ka kõikidesse Eestis osutatavatesse e-teenustesse ning seda nii arvutist, tahvelarvutist kui ka mobiiltelefonist. Teisisõnu – unustage püsiparool, päevalimiidi ületamine, ID-kaardi lugeja otsimine ja muu internetipanka sisenemisega seotud sekeldamine!
Swedbank on liitunud Nutikaitse algatusega, mille raames üritatakse koos teiste pankade ja mobiilsidefirmadega kasvatada mobiil-ID kasutajate arvu 300 000-ni. Juba praegu kasutab üle 150 000 inimese Swedbanki mobiilirakendust – ning mobiilirakenduse kasutamine ID-kaardiga on võimatu ja koodikaardiga lihtsalt tülikas.
Paar asja, mida tuleb mobiil-ID puhul veel teada:
|
Loe lisaks:
Mobiil-ID taotlemine
Soovitused arvutikasutajale: parool, ID-kaart, mobiil-ID
Mobiil-ID sertifikaatide kasutustingimused
Kasulik info mobiil-ID kohta