Krediiditeenuseid, sealhulgas krediitkaarte pakutakse sageli kombineerituna teiste finantsteenustega. Näiteks pakuvad krediidiasutused krediitkaardilepingu raames ka reisikindlustust, kaardikaskot jmt.
Turul pakutavate teenuste läbipõimumine tähendab teenuse tarbija jaoks seda, et senisest tähelepanelikumalt tuleb tutvuda ühe või teise teenuse tingimuste ning hinnaga ja kõrvutada seda oma tegelike vajadustega.
Finantsinspektsioon juhib sellega seoses tarbijate tähelepanu:
- Enne krediitkaardilepingu sõlmimist tuleb pöörata tähelepanu sellele, kas koos krediitkaardiga tegelikult vajatakse sellega kombineeritud teist finantstoodet või teenust ning hinnata pakutava toote või teenuse sisu.
- Leping tuleb läbi lugeda ja tutvuda lepingu tingimustega, tagamaks, et antud finantstoode või teenus vastab ootustele.
- Välja tuleb selgitada, kas kombineeritud finantstoote või teenuse jõustumiseks on tingimustes sätestatud teisi eeltingimusi.
- Tarbija peab endale selgeks tegema, missugune on kombineeritud finantstoote või teenuse kasutamise hind. On olemas võimalus, et samu finantsteenuseid eraldi ostes on hind kokkuvõttes odavam.
- Täpsustamist vajab, kes on iga kombineeritud teenuse tegelik osutaja ning milline on krediitkaardi väljastaja roll ja vastutus teiste teenuste vahendamisel ning kuidas ja kelle kaudu saab tarbija oma õigusi realiseerida.
- Finantsinspektsioon juhib tähelepanu asjaolule, et finantsteenuste tarbimisega kaasneb teatud omavastutus, sest kellelegi teisele ei ole teada, miks tarbija üht või teist teenust vajab. Selline omavastutus eeldab tarbija poolt finantsteenuse tingimuste, hinna ning tegelike isiklike vajaduste ja eesmärkide kõrvutamist.