Majandusaasta aruande allkirjastamine on allkirjastamise hetkel esindusõigust omavate juhatuse liikmete pädevuses. Kui juhatuse liikmed äriühingus, sihtasutuses või mittetulundusühingus aasta jooksul vahetuvad, siis aruande allkirjastab siiski selle koostamise ajal ametis olev juhatus. Vastavalt raamatupidamise seaduse § 25 lõikele 3 peab majandusaasta aruande allkirjastama vähemalt üks raamatupidamiskohustuslase tegevjuhtkonna liige või füüsilisest isikust ettevõtja.
Äriseadustiku § 181 ja § 307 sätestatud esindusõiguse kohaselt võib osaühingu ja aktsiaseltsi majandusaasta aruande allkirjastada iga juhatuse liige üksi, kui põhikirjaga ei ole ette nähtud, et juhatuse liikmed esindavad ühingut mitmekesi või ühiselt.
01.02.2016 jõustunud sihtasutuste seaduse ning mittetulundusühingu seaduse muudatusega tunnistati kehtetuks nõue sihtasutuste ja mittetulundusühingute puhul, mille kohaselt pidid seni sihtasutuste ja mittetulundusühingute kinnitatud majandusaasta aruandele kirjutama alla kõik juhatuse liikmed. Alates 01.02.2016 tuleb erisuseta (tavapärane esindusõigus) MTÜ või SA puhul aruanne allkirjastada vähemalt ühe juhatuse liikme poolt.
Vaata ka: Kasulikku infot 2015. a aastaaruande koostamiseks
Peale majandusaasta aruande allkirjastamist tegevjuhtkonna poolt esitatakse see audiitorile (juhul kui audiitorkontrolli vajadus eksisteerib). Tegevjuhtkond esitab majandusaasta aruande kasumi jaotamise ettepaneku ja audiitori arvamuse kõrgema juhtorgani liikmetele (näiteks äriühingu puhul nõukogule), kui selline organ on olemas. Seejärel esitatakse majandusaasta aruanne omanikele, kes selle kinnitavad ning võtavad vastu kasumi jaotamise otsuse. Mittetulundusühingu ja sihtasutuse puhul kinnitab aruande nõukogu.