Heade töötajate leidmine on muutunud keeruliseks ning nende hoidmine ja järjepidev motiveerimine püstitab tööandjatele järjest suuremaid väljakutseid. Nii on tööandjad tulnud välja aina paremate hüvedega, millega töötajaid enda juures hoida ja enda juurde tööle meelitada.
Sarnaselt paljudele töösuhtes tavapärastele väljakujunenud praktikatele ei sätesta töölepingu seadus otsesõnu, kuidas peaks töötajatele hüvede pakkumist kommunikeerima või kas esinevad mingid raamid, millest tööandja peaks lähtuma.
Millega aga peaksid tööandjad seejuures arvestama?
Esmalt on oluline, et kuigi tööandja saab erinevaid hüvesid ühepoolselt kehtestada, ei pruugi nende muutmine või tühistamine enam nii lihtne olla. Nii on oluline, et kui töölepingus on mingites hüvedes kokku lepitud, näiteks tööauto kasutamise võimaluses, siis ühepoolselt seda tööandjal enam muuta pole võimalik.
See lugu on PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus:
- Ligipääs PRO portaalidele (RMP, Äri, DigiPro, Rikas ja E-kaubandus).
- Üle 2000 raamatupidaja tööks vajaliku jooksvalt ajakohastatud tööriista, juhendi ja nõuande (sealhulgas üle 50 abitabeli).
- RMP toimetuse korraldatud koolitustele soodustus vähemalt 25 eurot.
- Ligipääsu Geeniuse seitsme teemaportaali tasulisele sisule.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigust veebis.
- Ajakirja Digi paberväljaannet. Selle saamiseks saada palun oma aadress aadressile telli@geenius.ee. Paberajakirja saad tellida ainult Eesti aadressile.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.