Olete te mõelnud, kui kliendikeskne on teie ettevõte ja kui läbimõeldult te praegu oma kliendikogemust juhite? Kui soovite võtta 4-5 minutit ning saada sellekohast peegeldust, siis täitke küsimustik. Sustinere on loonud teile lihtsa küsimustiku, mille abil saate teada, kui palju erinevaid kliendikogemuse tervikliku juhtimise võimalusi on teie ettevõttes nüüdseks rakendatud.
See on teie praktiline tööriist – tasuta ning täiendavate kohustusteta. Kokku kakskümmend "jah/ei" küsimust, millele vastamisel saadame teile vastuseks
- peegelduse, kui kaugele olete meie hinnangul praeguseks tervikvaate juhtimises jõudnud;
- kuni kolm peamist soovitust, millistele aspektidele peaksite edaspidi kliendikogemuse juhtimisel eelkõige mõtlema.
Olete huvitatud? Täitke küsimustik siin.