Alustav ettevõte lähtub eelkõige oma ärimudeli kiirest töölepanekust. Samas ei ole uuel ettevõttel esialgu püsikliente ja ka bränd on turul tundmatu. Seda võivad ära kasutada probleemsed ettevõtted, kes mujal ise hädas ja kes on väga huvitatud uue tarnija leidmisest.
Uue ettevõtte fookus, lisaks oma ärimudeli töölepanekule, peab olema väga tugevalt orienteeritud müügile. Uus ettevõte ei saa esialgu mõelda efektiivsuse peale, vaid esmalt tuleb luua oma kliendibaas. Uuringute põhjal 91% ettevõtetest krediteerib oma kliente, mitte ei küsi ettemaksu. Põhjus on lihtne – nii saab rohkem müüa.
Krediteerimisega kaasneb alati risk, et raha kauba või teenuse eest jääb saamata. Et nii ei juhtuks, tuleb alustaval ettevõtjal meeles pidada kolme tähtsat punkti:
- mine kliendi juurde, kes on võimeline müügitulu üldse tekitama ehk siis ta võiks olla natuke suurem kui samuti alles algusfaasis olev ettevõte;
- inimesed, kelle juurde sa lähed, ei tohiks sind ära kasutada algaja teadmatuse tõttu;
- ära komista ettevõtete otsa, kes on tugevas langustrendis, sinu väikese raha välja viivad ja seda tagasi ei too.