Vähestel ettevõtetel on selge fookus, millist töötajakogemust nad pakuvad. “Kui ettevõtte logo eemaldada, on tihtipeale keeruline aru saada, millisest tööandjast jutt käib,” kirjeldab Swedbanki personali- ja haldusdivisjoni juht Liisa-Maria Lees.
Swedbanki tööandja väärtuspakkumine on olnud turul tuntud kui mitmekesine, laiahaardeline ja töötajat hoidev. “Suure ettevõttena peame tähtsaks töötajakogemust, et kõik tunneksid end teretulnuna ja hoituna. Kuna aga iga asi vajab teatud aja tagant uuendust ja värskust, otsustasime poolteist aastat tagasi kogu tööandja väärtuspakkumise tükkideks võtta ja vaadata, kas see vastab ka praeguste töötajate ja potentsiaalsete talentide ootustele. Ühtlasi soovisime senisest veelgi rohkem suurendada kaasatust ning luua paketi, mis vastab ka panga üldisele eesmärgile – finantstervise edendamisele”, selgitab Lees.
Uuringud näitasid ootuste sarnasust
Protsessi käigus korraldas pank mitmeid uuringuid, sealhulgas küsitluse 8900 töötaja seas ja turu-uuringu, millele vastas 2800 inimest. “Uuringud näitasid, et ootused töökohale on eri valdkondades pigem sarnased – arenguvõimalused, paindlikkus, väärtust loov töö, tunnustus ja õiglane tasu,” tõi Lees esile.
See lugu on PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus:
- Ligipääs PRO portaalidele (RMP, Äri, DigiPro, Rikas ja E-kaubandus).
- Üle 2000 raamatupidaja tööks vajaliku jooksvalt ajakohastatud tööriista, juhendi ja nõuande (sealhulgas üle 50 abitabeli).
- RMP toimetuse korraldatud koolitustele soodustus vähemalt 25 eurot.
- Ligipääsu Geeniuse seitsme teemaportaali tasulisele sisule.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigust veebis.
- Ajakirja Digi paberväljaannet. Selle saamiseks saada palun oma aadress aadressile telli@geenius.ee. Paberajakirja saad tellida ainult Eesti aadressile.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.