Aasta algus ja detsembri ostupalavik on asendunud hinnasulaga. Lisaks tõi 2024. aasta kaasa ka käibemaksu tõusu 22%-le, seega tuletame meelde hindade avaldamisel kehtivad reeglid.
Eestis kehtib vaba hinnakujundus — iga kaupleja määrab oma kaupadele ise hinna. Sealjuures võib ta rakendada kaupluses, e-poes ja outletis samale kaubale erinevat hinda. Kauba hind on tarbijale oluline valiku tegemisel, millisest poest vajaminev kaup osta. Seetõttu on optimaalse hinna määramine äri edukuse seisukohalt väga oluline.
Kaupleja teeb kaupa müügiks pakkudes tarbijale teatavaks müügihinna ja ühikuhinna. Müügihind on tasumisele kuuluv lõpphind. Ühikuhind on mõõdetaval kaubal näiteks liitri, kilogrammi või meetri hind ja mittemõõdetaval tükihind. Kaupleja peab avaldama kauba müügihinna ja ühikuhinna loetaval, üheselt mõistetaval ning kergesti märgataval viisil. Pakendamata kaubal, mida müüakse koguse, mahu või mõõdu järgi, avaldatakse ühikuhind enne mõõtmist ja müügihind pärast mõõtmist.
See lugu on PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus:
- Ligipääs PRO portaalidele (RMP, Äri, DigiPro, Rikas ja E-kaubandus).
- Üle 2000 raamatupidaja tööks vajaliku jooksvalt ajakohastatud tööriista, juhendi ja nõuande (sealhulgas üle 50 abitabeli).
- RMP toimetuse korraldatud koolitustele soodustus vähemalt 25 eurot.
- Ligipääsu Geeniuse seitsme teemaportaali tasulisele sisule.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigust veebis.
- Ajakirja Digi paberväljaannet. Selle saamiseks saada palun oma aadress aadressile telli@geenius.ee. Paberajakirja saad tellida ainult Eesti aadressile.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.