Pakendiaruande koostamine on kohustuslik kõikidele ettevõtjatele, kes oma tegevuse käigus pakendavad kaupu ja/või toovad maale pakendatud kaupu. Korrektne pakendiaruanne hoiab kokku ettevõtja kulusid. Seoses erinevate direktiivide jõustumisega muutub esitatava aruande sisu pidevalt detailsemaks. Seetõttu on oluline, et aruande koostamiseks vajalikud protsessid oleksid ülesse ehitatud läbimõeldult ja piisavalt informatiivsed.
Koolituse käigus avame erinevate mõistete sisu: müügi-, veo- ja rühmapakend; korduskasutus- ja ühekorra pakend, komposiit- ja monomaterjal jne. Peamine väärtus on võimalus arutada oma ettevõttespetsiifiliste teemade üle ja saada selgust küsimusi tekitavatele nüanssidele.
Sihtgrupp
Raamatupidajad, keskkonnaspetsialistid, tootmisjuhid vm sõltuvalt, millise ametikoha vastutusse on antud pakendiaruandluse süsteemi loomine ja haldamine ettevõttes.
Eesmärk
Selgitada pakendiseaduse ja pakendiaktsiisiseaduse pakendiaruandlusega seotud peamisi põhimõtteid ja sisustada neid praktiliste näidetega.
Koolituse läbinu omab ülevaadet pakendiaruandlusega seotud mõistetest, on kursis peamiste põhimõtete ja nüanssidega.
Teemad ja ajakava
9.30-12.45
- Seadusandlusest tulenevad nõuded
- Pakendiaruandluse koostamise põhimõtted ja võimalused
- Pakendiaruande esitamine
- Erinevate pakendite ligiid
- Korduskasutuspakendiga seotud nüansid
- Mono- ja komposiitpakendid
- Pakendiaruande audit
- Ettevõttespetsiifilised nüansid
Osavõtutasu
- Soodushind registreerudes RMP kaudu kuni 27.04.2024 on 159 EUR + km = 193.98 EUR
- Tavahind 229 EUR + km = 279.38 EUR
Hinna sisse kuulub koolituse järelvaatamise võimalus 14 päeva jooksul.
Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on õppekava läbinud täies mahus.
Lektor
Kristiina Dreimann Tootjavastutusorganisatsioon OÜ juhatuse liige
Kristiina Dreimann on pakendi- ja pakendijäätmete käitlussektoris töötanud 20 aastat, milles 14 aastat juhtinud ühte kolmest pakenditega tegelevast taaskasutusorganisatsioonist. Pakendiettevõtjate nõustamine pakendiaruannete koostamisel on üks tema igapäevaste ülesannete osa. Ülevaade pakendite tootjavastutussüsteemi sektoris kehtivatest nõuetest ja praktikatest on andnud piisava kogemuse, mida jagada.
Kuidas online-koolitus toimub?
Mõni päev enne koolituse toimumist saadame registreerunutele lingi, mille kaudu saab toimumispäeval siseneda online-koolituse keskkonda. Vajalik arvuti ja hea interneti olemasolu.
Koolituse ajal saab lisaks kuulamisele esitada koolitajale chat aknasse küsimusi. Koolitaja vastab suuliselt.
Loobumine
- Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile).
- Osaline taganemine kuni 29-15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile).
- Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva.
- Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.
- Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.
Lisainfo
- Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.
- Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi.