• Susanna |

    Tere!
    Kui klient loobub teenusest, mis on ettemaksuarvena juba tasutud, siis kuidas seda tuleks vormistada, et raha tagasi kanda? Teenust oleks tulnud osutada 1. juunil. Kas peab võtma kliendilt avalduse summa tagasi maksmiseks ja miinus arve kohta? Kõikide ettemaksuarvete juures on meil raamatupidamise siseeeskirjades punkt, et loodusõnnetuse ja eriolukorraga seonduvalt(selle ajal tehtud tagasimaksete puhul) avaldust vaja ei ole. Kui inimene on esitanud palve tagasimakseks 5. mail(eriolukorra ajal) ilma avalduseta, siis kas nüüd peaks ta tegema ikkagi avalduse, et raha tagasi saada, kuna kande teostamise ajal(15 tööpäeva jooksul) on eriolukord riigis muutunud hädaolukorraks?

  • Kaire. |

    Klient ei pea mingeid täiendavaid avaldusi kirjutama selle pärast, et vahepeal on olukord riigis muutunud.

  • cassandra |

    ikka kreeditarve mis muud, teenust pole ju osutatud

  • Juta |

    Kas teema algataja midagi raamatupidamisest ka teab? :D

    • cassandra |

      ära sellist kommentaari enam kirjuta!
      küsija ei peagi teadma asju mille kohta ta küsib…..

    • :) |

      olen samuti seisukohal, et kui küsija soovib ise raamatupidamisega tegeleda, siis peaks vähemalt elementaarsed algtõed endale selgeks tegema, mitte käima foorumis iga liigutuse kohta abi küsimas.

  • Susanna |

    Mina ei ole raamatupidaja, vaid ettevõtja, kelle raamatupidaja jäi ootamatult haigeks. Juba olen raamatupidamise kursustel, aga ettevõtte tegevust on tarvis jätkata ja seetõttu on vaja täita ülesandeid, mis on natuke tundmatud veel. Juba sellepärast on Juta ja :) kommentaarid õigustatud. Tõesti, ise olen samal arvamusel, et inimene, kes on null-teadmistega, ei peaks lahmima foorumis küsimusi, vaid ennast koolitustel harima.

  • Vastamiseks pead olema sisse logitud.