• täitsa uus |

    Olukord siis selline: olen raamatupidaja firmas ,kus veel tehakse rp käsitsi, kuna hakkan ka tegema teisele firmale rp(mõlemad on väikefirmad), siis kuidas saab teha ühe programmiga mõlemale rp ? EI ole FIE
    Kas soetan omale ise rp-programmi(sel juhul KM tagasi ei saa).
    Soetab 1 firma programmi ja saan ka kasutada seda sama programmi teisel firmal ? Kuidas siis asi korraldada ? on see lubatud ? või peab see teine firma hakkama mingit tasu maksma firmale , kes omab programmi ? kui , siis kuidas edasi tegutseda ?
    Kõik nõuanded on teretulnud !
    PS! Kas on veel võimalusi kust infot leida ?

  • Arvamus |

    Kui teete ise raamatupidamist, siis oleks mõistlik programm endale soetada ning mõlemalt firmalt jooksvalt iga kuu ka tasu küsida programmi eest. Sest näiteks FirstOffice, mis võimaldab raamatupidamist teha kuni 4 firmale ja nüüd sisaldab ka palga moodulit maksab siinsamas e-poes 3540.-
    (küsides kummaltki firmalt iga kuu 200.- krooni saate ostu raha juba 9 kuuga tagasi)

    Samas, kui firma ostab siis oleks mõistlik sellelt firmalt, kellele lisaks teete teenust küsida programmi ostnud firma poolt igakuist tasu programmi kasutamise eest kasvõi 100 krooni. See oleks ju mõistlik

  • tudeng |

    Mina teen väikefirma raamatupidamist Merit Aktiva programmiga, sellega saab teha ka mitmele firmale ning prooviversioon on tasuta netis saadaval:)

  • Iti |

    See oleks sama, et lähen poodi maksan kauba eest ja siis maksan ka kassaaparaadi soetamise eest mingi summa. Kui osutan raamatupidamisteenust siis selle teenuse hinna sees on juba kulud ja ei hakka eradi tasu küsima ei raamatupidamisprogrammi eest, kommunaalmaksete eest, jne. See, et ühes firmas soetatakse raamatupidamisprogramm ja tahan teha ka teiste ettevõtete raamatupidamist, siis see on juba selle raamatupidamisprogrammi soetajaga kokkuleppeline asi. Nende demo versioonidega ei saa trükkida.

  • Merit Tarkvara konsultant |

    Tere.

    Merit Aktiva 2006 on täiesti töökõlbulik programm. Saab teha mitmele firmale raamatupidamist ja ka tehtud dokumendid välja prontida. Piiratud on ainult dokumentide arv. prooviversiooni saate sisestada 100 ostuarvet, 100 müügiarvet, 100 kassadokumenti, 100 pangadokumenti ja 500 pearaamatukannet. Lisaks võiamlus sisestada 3 põhivara, võtta kasutusele laomoodulisse 5 artiklit, kasutada 2 kulukohta ja projekti.
    nagu mainisin, printimisvõimalus täiesti olemas. Dokumen´tide arvu piirang kehtib majandusaastale, seega, kui ühe majandusaastaga dokumentide arv täis ei saa, algab järgmisel majandusaastal kõik otsast peale.
    Aita Loomus
    tel 776 9333
    E-R 9-18
    aita@merit.ee

  • The topic ‘kas ühe programmiga saab teha mitmele firmale…’ is closed to new replies.