• Mare |

    Paluks abi korteriühistu raamatupidamise korraldamiseks sobiliku programmi valimisel. Otsides olen leidnud mitmeid korteriühistute raamatupidamiseks mõeldud programme (nt rmp alalehel), kuid selget ülevaadet ühe või teise plusside ja miinuste kohta pole. Kõik ju kiidavad oma… Kuna tegemist on 45-korterilise majaga, siis excelis ei tahaks teha ja väga kallist programmi ka ei ole võimalik osta. Väga pikalt pole aega ka ise katsetada, sest see oleks minu kõrvaltegevus. Oluline on kasutajamugavus ja lihtsus. Tänud ette!

  • Heli |

    MIna olen kasutanud FO KÜ-d ja tundub mõistlik (hind oli kuksil 2-3 tuh vahel), kuigi jah meil väga väike ühistu ja pole ka keskkütet

  • kata |

    Vaata Profitit ka, http://www.intellisoft.ee

  • Leena |

    Kirjeldusele vastab kõige paremini minu lemmik korteriyhistu.net Julgen soovitada, sest ise kasutan paarile majale teenuse tegemisel. See on mugav ja lihtne.

  • Karin |

    Aga palju see .net maksab?

  • Leena |

    Alguses on mõned kuud tutvumiseks tasuta ja siis 4-10 krooni korteri kohta kuus sõltuvalt paketist. Asja võlu ongi selles, et ei pea midagi välja ostma. Kui tarbid, siis maksad – kusjuures täiesti asja eest.

  • Karin |

    Ega juhuslikult ei tea-
    aga, kui miski hetk tahaks muud programmi kasutama hakata (näiteks vahetub raamatupidaja ja juhtkond ning tehakse otsus), kuidas siis lood on?
    Kas saab ümber tõsta või jäädki elu lõpuni kasutajaks:)

  • Anonüümne |

    Kas keegi oskab nõu anda, et mismoodi seda korteriühistu revisjoni peaks teostama ja millised paberid selle kohta vormistada tuleb?

    Ette tänud!

  • Hele |

    Tuleb üle vaadata KÜ raamatupidamine ja aastaruanne, et kas ikka kõik on õieti kajastatud ja pole ebaloomulikke kulusid juhtide poolt.
    Ja tulemusena tehakse revisjoni akt, kus on kirjas siis, et millega ühistu tegeles, mis kulusid tegi ja kas leidsid midagi ebatavalist ning kas oled päri selle aastaruandega. (akt tuleks koostada nii, et tavaelanik seda lugedes aru saaks mida tehti ühistus- kuhu raha läks jne ja kas see on ikka seaduslik olnud see tegevus)
    Põhimõtteliselt oled sina elanike targem esindaja (ei oleks ju mõeldav, et iga elanik hakkaks KÜ raamatupidamist uurima) kes saab aru mis on kajastatud ja annab oma hinnagu juhtkonna (nt juhi ja raamatupidaja)tööle ja kulutustele.

    Nii olen mina asjast aru saanud.

  • Leena |

    to Karin:
    lepingus, mille sõlmisin on lubadus, et soovi korral saab andmed muu programmiga loetaval kujul. Mina olen salvestanud ka oma majade andmetest tagavarakoopia, mida saab ise teha. Seega elu lõpuni kasutajaks ei sunnita.

    Tegelikult on inimeste vahetus maja jaoks tülikas, seda enam, et vahel toimub vahetus tüliga. Seetõttu on isegi hea, kui andmed pole ühe konkreetse raamatupidajaga seotud programmis vaid majaga seotud ja mitmele inimesele ligipääsetavad. See tagab järjepidevuse.

  • Signe |

    Heli, kas Sa oskad panna mõnda linki FO KÜ kohta. Majandustarkvarade alt seda ei leia.

    Ma olen korteriyhistu.net vaadanud, kuid meie meie maja elanikud pidasid seda kalliks. Majas on 70 korterit, 700.- kuu, 8400.- aasta, 3 aastat 25200.-.

  • vaatleja |
  • Tiiu |

    Vaatasin ka seda http://www.korteriyhistu.net lehte. Kui sedaviisi numbreid kokku lüüa, siis on tõesti suur summa, kui veel 10 aastaga korrutada…

    Kuid kahjuks pole millegagi võrrelda, et öelda odav või kallis. FO KÜ istub minu arvutis ja keegi sellele ligi ei pääse ning see hakkas moraalselt vananema juba enne kui selle ostsin. Ma ei saa arveid emailile saata, ei saa internetipangast laekumisi importida, elanikud ja juhtkond ei näe midagi, kõik pean ise sisestama – ühesõnaga palju käsitööd, seega pole vist võrreldavad asjad. Tundub, et see korteriyhistu.net on uus tase ja järsku peabki uus tase vanast parem olema.

    Tasu arvutamisel peab arvestama, et raha ei küsita kohe ehk investeerima ei pea. Ja kui nüüd vaadata, milline lisakulu on 5-10 krooni, siis nt 1000 kroonise igakuise makse korral teeb see pool kuni üks protsenti maksest. Teistpidi korteriomanikul lisakulu 60-120 krooni aastas. Korteriomaniku vaatevinklist vaadates oleks ma küll nõus selle võimaluse eest 5-10 krooni maksma, et arved internetis olemas oleks ja aegajalt maja infoga tutvuda saaksin, "mine tea, mida minu rahaga tehakse". Rohelisena saaksin loobuda paberarvest jne.

    Loomulikult on see iga maja otsustada, kas soovitakse uut taset ja tundub, et nii mõnedki soovivad. Vähemalt reklaamitakse, et 303 maja on juba soovinud.

  • Jaana |

    Palun tutvuge ka PROFIT KÜ programmiga, mille tavamaksumus on 4500.- + km (sisaldab üüriarvestust ja raamatupidamist). See küll pole interneti põhine (igaüks ligi ei pääse iga kell, mis minu arvates pole ka vajalik), aga see-eest puuduvad igasugused ülalpidamise kulud – versiooni uuendused on tasuta, samuti telefoni tugi, hoolduse vms -lepingut sõlmima ei pea.
    Arvuti vahetusel saate programmi teise arvutisse üle tõsta ja küsida tasuta uue aktiveerimise võtme.

    Meie firma pakub ise ka raamatupidamisteenust sh korteriühistutele, loomulikult kasutame oma programmi selleks, nii et julgeme soovitada ja vajadusel oleme abiks juurutamisel :)

    Rohkem infot tel. 7405 980 või tasuta demo alla laadimine: intellisoft.ee

  • ma veel küsin üle |

    kui ma revideerin selle korteriühistu asjad üle, kas siis revisjoni tulemuste kohta piisab, kui teen järeldusotsuse…või peab mingi pikem selgitus olema?

  • The topic ‘korteriühistu raamatupidamine’ is closed to new replies.