• Küsimus |

    Selline olukord, et KÜ-l vahetus juhatus. Väike 9 korteriga KÜ. Juhatuses 3 liiget, kellele kuuluvad kokku 4 korterit. Kuidas käituda, kui enne KÜ vahetust keegi neist tellis korstnapühkija, kuna ta ilmselt teadis juba, et teda valitakse üheks liikmeks juhatuses, aga ei tellinud seda korstnapühkijat, kes on eelnevatel aastatel käinud, vaid tellis teise ja tema võttis sama teenuse eest 2,5 korda suurema hinda. Kvaliteet oli sama, mingit põhjust korstnapühkija vahetuseks ei olnud. Lihtsalt talle meeldis see inimene ja hinda ta ei küsinud. See korstnapühkija saatis arve 5 kuud hiljem ja see summa oli 2,5 korda suurem võrreldes eelmisega. Osalt selle teenuse eest maksab KÜ, osalt korteriomanikud. Eelmisel aastal oli see summa kokku 151, sel aastal 378 €. Kuna ma esitasin arupärimise juhatusele selle kohta alles nüüd, kui kontrollisin üle majanduskava ja avastasin, et seal oli korstnapühkimisteenuse summaks märgitud sama, mis eelmisel aastal, ja leidsin, et juhatus on rikkunud sellega oma volitusi, et ta oleks pidanud enne korteriomanikke teavitama hinna kallinemisest ja saama nende nõusoleku sellise hinnaga teenuse ostmiseks, siis juhatus vastas mu pikale arupärimisele lühidalt, et täname, et juhtisite meie tähelepanu kõrgenenud hinnale ja järgmisel üldkoosolekul arutame antud teemat tagasiulatuvalt, võtame uued hinnapakkumised ja koostame uue majanduskava. Seega, miks otsustati valida nii palju kallim teenus, ilma eelnevalt korteriomanike sellest teavitamata ja neilt nõusolekut saamata, ja kes tellis teenuse ja kes vastutab selle eest miks otsustati vahetada firmat, sellele ma vastust ei saanud. Ja kuna teised korteriomanikud ei ole huvitatud sellega tegelemisest, löövad käega, siis ma ei saagi midagi teha? Küsisin näha ka korstnapühkija akti, aga seda nad ei saavat anda, sest seal olevat teiste korterite ja omanike andmed ja andmekaitse seaduse pärast ei tohtivat jagada andmeid kolmamdatele isikutele. Kas see tõesti on õige?

  • xxcc |

    jah on korrektne, aga arusaamatud ja arupärimised arutatakse üldkoosolekul

    • ei |

      ei ole korrektne. Arupärimisi võib esitada alati, kui selleks on põhjust, mitte ainult tagantjärele koosolekul. Kui juhatus ei soovi põhjendada niivõrd suurt hinnatõusu, siis võib siit küll järeldada, et asi pole nö. puhas. Nii suurele hinnavahele peab olema kindlasti väga konkreetne selgitus. Ja korstnapühkija akti on elanikul igal juhul õigus näha, mis salajased andmed seal siis on, mida oma maja elanik näha ei tohi??

  • jaana |

    kui kõik hakkavad mingeid akte nõudma jms tahtma siis juhatus võib vabalt keelduda kuna juhatust on volitatud tehinguid tegema

    • Muhkus |

      Korteriomanikule akti koopia väljastamine läheb ka “tehingute tegemise” alla…

  • Muhkus |

    Kui korstnapühkija tegi ka ahjude-pliitide kontrolli, siis peab selle kohane akt olema korteriomanikul. juhul, kui peaks tekkima korteriga kindlustusjuhtum, siis võib aktist oleneda, kas üldse mingeid rahasid hüvitatakse…

  • Kristiina |

    Vaata igaks juhuks ka Päästeameti “Küttesüsteemide portaal”-i. Sinu korteris asuvate küttekehade kontrollaktid peaksid sulle seal kindlasti näha olema, aga kas sa nö seotud isikuna ka oma KÜ-d puudutavaid akte ( korstnad ja nende lõõrid) näed, ma ei oska veel kahjuks öelda.

    • :) |

      kohe huvitav, milliseid delikaatseid isikuandmeid võiks sisaldada korstende puhastamise akt….

  • Vastamiseks pead olema sisse logitud.