• Krista |

    Palun jagage, mida olete teinud Meritis seisvate ettevõtete andmetega? Kas maksate Meritile nüüd igakuiselt 7 aastat andmete majutamise eest, salvestate ostuarved lisaks omale arvutisse, pilve, trükite välja? Kes on vahetanud merit programmi välja , millise olete valinud?

  • oss |

    Kui sellise ettevõtte juhatus on nõus andmete arhiivi teenusega siis maksab muidugi ise. Otsustab ikka ettevõtte juhatus.

    • Krista |

      oss, et juhatus maksab ise omast taskust arhiivi teenuse eest?

  • TECH |

    Miks peaks SEISVA ?? ettevõtte andmebaas olema Meriti serveris üle 7 aasta?

    • Krista |

      Tech, kui see on sinu kogemuse jagamine, siis jäi sul vist poolikuks kommentaar. Panid kirja ainult mingid küsimused aga vastuseid neile ei ole näha. Minu küsimusele vastust ei ole ka sinu kommentaaris näha, eksisid vist kohaga.

  • Karin |

    Mina uuriks Meritist, et millist võimalust nemad pakuvad.
    Äkki on võimalik meritist info alla laadida ja säilitada seda miskil kujul failidena, et siis vajadusel uuesti meiritis avada.
    Äkki oskavad lahendusi pakkuda .

    • Krista |

      Meriti võimalused ongi need, et saab arhiveerida, salvestada omale andmed pdf kujul ja kui on soov alustada uuesti sama ettevõttega Meritis, siis tuleb algsaldod sisestada. Arhiveeritud andmeid uuesti programmi ei saa salvestada.
      Minu küsimus oli suunatud praegustele ja endistele Meriti kasutajatele.

  • Kaire. |

    See on nende seisvate ettevõtete juhatuste otsustada. Kui nad on nõus Meritis andmete säilitamise eest maksma, siis küsida neilt ettemaksu, soovitavalt vähemalt aasta eest. Kui mitte, siis andmed pdf-i ja anda need kliendile üle. Ise teavad siis, kuidas ja kaua neid säilitavad. Kindlasti ei kavatse raamatupidamisteenuse osutajana seisvate ettevõtete eest omast taskust maksta.

  • Vastamiseks pead olema sisse logitud.