• AB |

    Reegel 12.1.3:

    Kui kasutaja kirjutab „palka omale raamatupidaja“, siis tuleks talle ligipääs keelata.

  • ??? |

    KM-ettevõte ostasid Afrikas 1000 eurot.

    Mis me paneme käibemaksearuanne?

    Lahtris 1 1000
    Lahtris 4 200

    Kõik?
    ===================
    See oli siis AB küsimus, mille peale keegi soovitas tal enesele raamatupidaja palgata.
    "KM-ettevõte ostasid Afrikas 1000 eurot." – sellisest küsimusest ei saa isegi mitte raamatupidaja aru, saati siis veel sellisele vastata.

  • Kaire. |

    Võib-olla peaks ligipääsu keelama hoopis kasutajale, kes kuidagi asjalikku nõu kuulda võtta ei taha ja selle asemel hoopis nõuandjat idioodiks sõimab?

  • ylle |

    Küsija ja vastaja veebisuhtlus on tavapärane ja ebaviisakate väljendite kasutamist leiame igapäeva elus igal pool igal ajal.
    "Palka raamatupidaja" pole ju mingi rassiviha väljend.
    seda kasutab siin foorumis üks inimene ja ta arvab endast mingisuguseks raamatupidamis-geeniuseks.

    • Muhkus |

      Mitu inimest kasutavad seda väljendit…
      … ja mina ennast geeniuseks küll ei pea :D

    • :) |

      ylle on mingil põhjusel vist arvamusel, et kõik vastajad on üks ja sama inimene, kes millegipärast kasutab pidevalt eri nimesid :D. Mina olen ka seda väljandit kasutanud ja pideva foorumi lugejana julgen väita, et seda on kasutanud küll enamus vanemaid külastajaid/vastajaid. Kas kõik ennast ikka geeniusteks peavad, julgen kahelda. Mina ka ei pea.

  • Mo |

    Õigus, keelame ära jah!
    Jätame alles kaks tarka mina ja mina.
    :D

  • jj |

    Aga teatud juhtudel see võibki parim soovitus olla

  • Modi |

    Ohh,ei ole sõnu.Paljud noored küsivad nõu ja abi,miks mitte neid aidata.Oleme ise ka noored olnud ja abi palunud.Keegi ei sünni raamatupidajaks,vaid aastatega tulevad kogemused.Palun olge tolerantsemad üksteise suhtes.

    • Muhkus |

      Valdavalt tuleb soovitus „palka omale raamatupidaja“ siis, kui:
      1) esitatakse küsimus, mida õpetatakse raamatupidamise algkursusel;
      2) küsimus on nii loll, et küsijast ei hakka isegi kahju mitte…

  • Katrin |

    Lolle küsimusi ei ole olemas! Kui keegi küsib, siis järelikult ta ise ei tea või ei oska. Kahju, kui vastuseks ainult mõnitatakse. Julgen arvata, et ka kõige kogenumad raamatupidajad ei ole oma töös kõikide raamatupidamislike probleemidega kokku puutunud. Hea ju, kui siis on, kus nõu küsida või arutada. Nii, et kui tahad ja oskad aidata, siis aita ja kui ei, siis on mõistlik vait olla. Oma paha tuju võiks välja elada kuskil mujal, mitte interneti foorumites ananüümselt üürates. :)

    • Muhkus |

      Siin foorumis ongi võimalik olla ainult anonüümselt.
      Registreeritud kasutajaid ei ole olemas…

    • :) |

      kui keegi esitab mõitliku küsimuse, siis ei mõnita teda keegi, vaid vastatakse, selgitatakse ja antakse nõu, kust vastust leida. Loogiline, et kõik ei ole kõigi probleemidega alati kursis.

      Aga loe nüüd mõttega, mida Muhkus eelnevalt kirjutas, millal soovitatakse raamatupidaja palgata.

      Lisaks peaks ka need nö. lollide küsimuste esitajad väga tähelepanelikult peeglisse vaatama, sest enamasti on need sellised tegelased, kes ei viitsi, ei vaevu, ei suvatse endale ka kõige elementaarsemaid asju (mida iga tegutsev raamatupidaja teab unepealt) selgeks teha, vaid ootavadki, et foorumis öeldakse ette kanded puust ja punaskes, et siis nemad saaks selle lihtsalt maha kirjutada. Ja kui keegi julgeb vihjata, et seda oleks väga lihtne ka ise kusagilt järele vaadata, siis kukutakse sõimlema ja tatti pritsima ja vastajaid poriga üle valama. Vat sellist kohe mitte ei taha aidata.

  • Enn |

    Foorum vajab tugevamat modereerimist. Tekst, mis ei puutu raamatupidamisse, tuleb välja lõigata. See on minu foorumikogemuse alusel kõige tigedam foorum. Palju teksti ja aega läheb mitteasjakohase üksteise arvustamise ja muu sellise peale. Sedasi kaob fookus ja foorumi kasutegur ära. Sait tervikuna, mis on autoriteetne ja asjalik ning foorum on sügavas vastuolus.

  • Annika |

    Üks halvasti ütleja siin foorumis on just eelnev kirjutaja.
    Üks tema stiilinäidis, mis ta siin foorumis mulle kirjutas on siin –
    "Lõpeta see nõme irisemine teema kallal, mis on sulle ilmselgelt täiesti tundmatu."
    Selles stiilis vastused on sellel vastajal teisigi. Paljud on kustutatud.
    Täiesti nõus Ennuga, sellised vastajad teevadki selle foorumi tigedaks.

  • Annika |

    Nojah, järjekordne stiilinäidis vastajalt :)ikka halvustamine, sildistamine, solvamine jms.

    • Muhkus |

      Kas enam ei tohi olla aus ja öelda lollile, et ta loll on?

  • Annika |

    Just see ongi sildistamine, halvustamine ja solvamine. Kui sul on midagi teema kohta ütelda, siis ütle. Niisama lahmimine, et "…oled loll, … oled rumal" jne. ei anna mingit teavet. see risustab ja teebki selle foorumi nn. tigedaks

  • Muhkus |

    Ja mida siis kirjutada inimesele, kes küll ausalt ütleb, et tal ei ole raha raamatupidaja jaoks, aga ise teha ka ei mõista?
    "Oi, kullakene, proovi veel! Ükskord ju ometi peab õige lahendus ka välja tulema! Sa küll tõenäoliselt ei tunne seda õiget lahendust ära, aga proovi ikkagi!"
    Anna andeks…

  • Katrin |

    Kuulge, hei, mis viga on? :)
    Ma kordan oma lihtsat mõtet, et kui tahad ja oskad aidata, siis aita, kui ei, siis pole vaja üldse vastata.

  • Vastamiseks pead olema sisse logitud.