Soome president Tarja Halonen tunnustas 10. novembril 2011. a Eesti maksu- ja tolliametit kvaliteediinnovatsiooni auhinnaga. Tähelepanu pälvis kliendipõhine ettemaksukonto Eesti maksusüsteemis.
Kliendipõhise ettemaksukonto abil saab klient mitme erineva ülekande asemel katta kõik oma kohustused ühe maksekorraldusega. Kliendipõhise ettemaksukonto võttis MTA kasutusele 2009. aastal, uue arvestussüsteemi ja võlahalduse süsteemi arendamine lõppes 2010. aastal.
Auhinna võtsid Soome presidendilt vastu maksu- ja tolliameti peadirektori asetäitja Egon Veermäe ja uuele elektroonilisele arvestussüsteemile ülemineku süsteemi juht Ruth Paade. Egon Veermäe tänas Soome presidenti ja konkursi korraldajaid kõrge tunnustuse eest, öeldes: "Innovatsioon ei ole tänases muutuvas maailmas enam pelgalt võimalus, vaid see on kohustus, sest avalik sektor peab käima muutustega kaasas ja pakkuma kvaliteetset teenust. Mul oli hea meel kuulda, et ettemaksukontoga seotud süsteem on maailmas unikaalne ja meil soovitati seda ka laiemalt tutvustada."
MTA peadirektor Enriko Aav: "Maksu- ja tolliamet on läbi aastate pidanud esmatähtsaks lihtsustada maksumaksja elu kohustuste täitmisel. Tunnustuse pälvinud uuendus sai võimalikuks tänu 2009. aastal rakendatud uuele tulude arvestamise süsteemile. See oli MTA infosüsteemide põhjapanev arendus, mis lõi eeldused maksumaksja elu kergendavate paljude uute teenuste väljatöötamiseks. Süsteemi abil saab parema ülevaate ka riigi rahalisest hetkeseisust, samuti mängis see olulist osa MTA infosüsteemide valutul eurole üleviimisel."
Maksu- ja tolliametit on tänavu mitmel korral tunnustatud ka juhtimiskvaliteedi parendamise eest. Jaanuaris pälvis maksu- ja tolliamet tiitli "Kvaliteedi tegu 2010" protsessipõhise juhtimise juurutamise eest. Samuti oli MTA üks kolmest avaliku sektori asutusest, mis pälvis tunnustuse väga heade tulemuste eest avaliku sektori kvaliteediauhinna konkursil "Arenev riigiasutus 2011".