Sihtgrupp
Ettevõtjad, raamatupidajad, finantsjuhid, äriühingute osanikud ja aktsionärid, juhatuse liikmed, äriühingute tegevjuhid, juristid, ärinõustajad, ärianalüütikud ja teised teemast huvitatud.
Eesmärk
Vaadata üle kõik oluline, mis on aktuaalne seoses puhkuste korraldamisega 2024. aastal ning räägitakse hiljuti toimunud muudatustest puhkuste regulatsioonis.
Lisaks selgitatakse töö- ja puhkeaja uute nõuete täitmist ja ümberkorraldamist summeeritud tööajaga (graafikuga) töötajatel. Seda seoses Euroopa Kohtu poolt tehtud uue kohtuotsuse valguses – kas igapäevane puhkeaeg juba sisaldub iganädalases puhkeajas või lisandub sellele?
Samuti käsitletakse puhkusetasu arvutamise ja maksmise olulisi nüansse, sh nt – kas ja millisel juhul tuleb puhkusetasu ümber arvestada?
Teemad ja ajakava
9.00-13.30
- Millal saneerida ja mis võimalusi pakub saneerimismenetlus?
- Mis on saneerimismenetluse olulisemad etapid ja mida jälgida?
- Millal esitada pankrotiavaldus võlausaldajana ja millal võlgnikuna?
- Mis on pankrotimenetluse olulisemad etapid ja mida jälgida?
- Kuidas esitada enda nõuet pankrotimenetluses?
- Mida kujutab endast vara välistamine pankrotivarast?
- Millistel juhtudel on võimalik pankrotis äriühingu tehinguid tagasi pöörata ehk tagasi võita?
- Millal saab pankrotis ettevõtte puhul rääkida ettevõtte üleminekust?
- Juhatuse vastutus pankrotimenetluses?
Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus.
Osavõtutasu
- Soodushind registreerudes RMP kaudu kuni 29.04.2024 on 169 EUR + km = 206.18 EUR
- Tavahind 239 EUR + km = 291.58 EUR
Hinna sisse kuulub koolituse järelvaatamise võimalus 14 päeva jooksul.
Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on õppekava läbinud täies mahus.
Lektor
Mari Agarmaa Advokaadibüroo Sorainen maksejõuetuse valdkonna juht
Mari Agarmaa on seisukohal, et head lahendused nii juriidilistele kui ka ühiskondlikele probleemidele sünnivad ainult siis, kui argumentatsioon on osa otsustusprotsessist. Ta on spetsialiseerunud maksejõuetuse küsimustele ja sellega kaasnevatele probleemidele, nõustades nii võlausaldajaid nende huvide kaitsel pankrotimenetluses, kui ka võlgnikke nende majandustegevuse ümberkorraldamisel.
Kuidas online-koolitus toimub?
Mõni päev enne koolituse toimumist saadame registreerunutele lingi, mille kaudu saab toimumispäeval siseneda online-koolituse keskkonda. Vajalik arvuti ja hea interneti olemasolu.
Koolituse ajal saab lisaks kuulamisele esitada koolitajale chat aknasse küsimusi. Koolitaja vastab suuliselt.
Loobumine
- Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile).
- Osaline taganemine kuni 29-15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile).
- Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva.
- Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.
- Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.
Lisainfo
- Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.
- Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi.