• Mart |

    Tere,

    Palun veidi abi.

    Kuidas praktikas lahendatakse olukord kus ettevõttes tehakse arveid nii käsitsi kui ka automaatselt?
    Eelkõige arve nr. seisukohast.

    Kasutan Standard Booksi, seal numbrid jooksevad järjest – 433,444,445.
    Nüüd soovin seadistada teises tarkvaras (CRM) iga kuu klientidele automaatselt saadetavad arved. Too CRM tarkvara ei tea aga hetkelisest numbriseeriast mitte midagi.

    Saan küll CRM seadistada, et alustaks saatmist numbrist 446 vmt…aga varsti on numbrid Booksiga konfliktis.

    Terv,
    Mart

  • Muhkus |

    Tee siis CRM tarkvarasse uus numbriseeria – näiteks algusega CMR…

  • Mart |

    Tere,

    Tänan kiire vastuse eest!

    Saan aru, et Standard Booksi peaks saama siis samuti teha uue seeria, kus saan kasutada numbreid kujul: CRM1, CRM2 jne ja siis näiteks kuu lõpus sisestan need CRM arved Booksi?

    Terv,
    Mart

  • Mart |

    Vaatasin veidi, Standard Booksis ei paistnud olevat võimalust luua numbriseeriat, mis sisaldab eesliidet vmt.
    St saan teha küll teise numbriseeria – kuid see tähendabki reaalselt numbriseeria.

    Võiksin muidugi panna siis nende automaatsete arvete jaoks jooksma miskise kõrgema numbriseeria ja loota, et käsitsi tehtavad arved kunagi ei jõua nii suurte numbriteni.
    Nt alates 90000. Tundub mõistlik mõte või on paremaid alternatiive?

    M.

  • . |

    Proovisid luua Standard B.s eesliitega seeriat ja see ei lasknud salvestada?

  • Muhkus |

    Variante on ju mitmeid…
    Teed aastaarvudega.
    2016 aasta seeriad
    Books 16100001
    CRM 16200001
    2017 aasta seeriad
    Books 17100001
    CRM 17200001
    Nullide koguse võid ju panna nii suure kui vaja on ;)

  • Grete |

    Nimelt on 2013.a. raamatupidamises ja seega ka aastaaruandes jäänud kajastamata üks arve (summa on neljakohaline). Kas võib seda arvet võtta ülesse 2015.aastasse või peab see kindlasti kajastuma õiges perioodis? Viimasel juhul tuleb parandada 2013 ja 2014.a. aruandeid. Tegu on ehituse arvega.

  • Margus |

    Tuleb jõuda seisukohale, kas tegemist on olulise veaga, mis vajab parandamist juba kinnitatud aruandes või mitte.

  • Mart |

    Muhkus, aitäh!
    Selline lahendus väga hea mõte.

    Kas peaksin selle kohta ka mingisuguse paberi ettevõttesse looma, et miks poole aasta pealt otsustati muuta numbriseeria kordades suuremaks ja et tegemist pole olukorraga kus arved on lihtsalt kaduma läinud?

    M.

    • Muhkus |

      Võid ju teha, et pärast meeles on, aga ega see kedagi ei huvita :D
      Nullidega ära üle pinguta, kui sul tuleb aastas 100 arvet, siis ei ole viiel nullil mingit mõtet…

  • Vastamiseks pead olema sisse logitud.