See, kuidas ja milliseid kanaleid pidi ettevõttes info liigub, määrab suuresti töötajate produktiivsuse ja rahulolu.
Ideaalis peaks igal endast lugupidaval ettevõttel olema sisekommikatsioonistrateegia. Info peaks vabalt liikuma nii ülevalt alla (käskkirjad, kokkuvõtted, palved), kui ka alt üles (ettepanekud, arenguvestlused, koosolekud) ning horisontaalselt – osakonnad ja kolleegid suhtlevad omavahel.
Sellest, kui hästi on töötajad kursis ettevõtte väärtuste, missiooni, eesmärkide ja üldise käekäiguga, sõltub ka ettevõtte edu. Töötaja ei saa ettevõtte arengule kaasa aidata, kui ta ei tea, kuidas firmal läheb ja millised on sihid.
Siin kehtib soovitus, et mida üldisem on info, seda parem on kasutada tehnilisi kanaleid. Kui aga info puudutab töötajat isiklikult, tuleks leida võimalus ja edastada info näost näkku. Siia alla käivad nii konstruktiivne kriitika, muudatused töötingimustes ja kollektiivi koosseisus, näiteks otsese juhi vahetus või tööülesannete lisandumine.
Avatus on eeskujuliku tööandja tunnusKui mõelda heast ja edukast tööandjast, meenuvad esmalt märksõnad “aus