Rahavoogude aruande eesmärk on anda ülevaade ettevõtte kõikidest sissetulekutest ja raha allikatest, samuti ka väljaminekutest ja raha kasutamisest. Rahavoogude aruanne võimaldab hinnata ettevõtte võimet genereerida raha ja raha ekvivalente, mis on omakorda aluseks ettevõtte väärtuse hindamisel.
Samas korrektse rahavoogude aruande koostamine ei ole alati lihtne. Peale selle, et raha muutus peab kokku langema raha saldode muutusega bilansis, peavad raha sissetulekud ja väljaminekud olema näidatud õigetes summades ning need peavad olema nõuetekohaselt liigitatud.
Sihtgrupp
Raamatupidajad, finantsjuhid, ettevõtete juhid, ettevõtjad ning kõik teised teemast huvitatud.
Eesmärk
Selgitada rahavoogude aruande sisemist loogikat ning selle seoseid bilansi ja kasumiaruandega. Praktiliste näidete varal anname näpunäiteid rahavoogude aruande koostamiseks, vigade vältimiseks ning ka selleks, kuidas tekkinud “vahed” üles leida.
Koolituse läbinu teab, kuidas rahavoogude aruannet korrektselt koostada ning millised võivad olla komistuskohad ning kuidas neid ületada.
Teemad ja ajakava
9.50-10.00
- Veebikeskkonda kogunemine
10.00-12.00
- Rahavoogude aruande eesmärk, olulisemad kasutusvaldkonnad
- Rahavoogude aruande struktuur
- Rahavoogude aruande koostamise meetodid
- otsemeetod
- kaudmeetod
- Konsolideeritud rahavoogude aruande koostamine, sh:
- välisriigis asuva tütarettevõtte rahavoogude aruande konsolideerimine
Osavõtutasu
- Soodushind registreerudes RMP kaudu kuni 28.04.2024 on 149 EUR + km = 181.78 EUR
- Tavahind 219 EUR + km = 267.18 EUR
Hinna sisse kuulub koolituse järelvaatamise võimalus 14 päeva jooksul.
Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on õppekava läbinud täies mahus.
Lektor
Maire Otsus-Carpenter finantskonsultant ja vandeaudiitor
Maire Otsus-Carpenter on lõpetanud Tartu Ülikooli rahanduse ja krediidi eriala. Ta on töötanud pearaamatupidajana ja audiitorina. Mairel on vandeaudiitori kutse ning ta on Audiitorkogu liige. Tal on pikaajaline koolituskogemus raamatupidamise, finantsanalüüsi ja finantsplaneerimise alal ning tema selleteemalisi artikleid on avaldatud mitmetes raamatupidamis- ja finantsalastes väljaannetes.
Kuidas online-koolitus toimub?
Mõni päev enne koolituse toimumist saadame registreerunutele lingi, mille kaudu saab toimumispäeval siseneda online-koolituse keskkonda. Vajalik arvuti ja hea interneti olemasolu.
Koolituse ajal saab lisaks kuulamisele esitada koolitajale chat aknasse küsimusi. Koolitaja vastab suuliselt.
Loobumine
- Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile).
- Osaline taganemine kuni 29-15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile).
- Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva.
- Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.
- Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.
Lisainfo
- Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.
- Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi.