Loo endast bränd ja su müük tõuseb

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.

Paljud müügimehed punnitavad ennast lõhki, et teha klientidele vingeid presentatsioone, õpivad pähe kavalaid müügivõtteid lootuses oma tulemusi oluliselt parandada. Nii kurb kui see ka pole, ei saavuta sel teel enamasti just eriti palju – märksa efektiivsem oleks oma energia suunata endast brändi loomisele.

Müügimees, kes on endast brändi loonud paistab silma tuhandete müügimeeste seast ja pääseb otsustajate juurde jutule. Foto: Villu Parvet

Selleks, et juhid ja otsustajad sind tõsiselt võtaksid, tasub endas arendada uusi oskusi, mis seonduvad ettevõtlusega laiemas plaanis. Teadvustades paremini müügi rolli firmas ning osates kaasa rääkida ja juhtimist puudutavatel teemadel, samuti suudad müüa ennast oluliselt kompetentsema kontaktina. Paremaks viisiks antud teadmiste saamiseks on loomulikult süsteemne enese arendamine – loe iga päev ja kindlasti mitte ainult müügiraamatuid.


Saa oma valdkonna toodete ja teenuste profiks. Professionaalselt äripartnerilt ei oodata pelgalt seda, et ta oskaks lahedat müügijuttu ajada. Tänapäeval on vaja, et teaksid oma ettevõtte toodetest oluliselt rohkem ning suudaksid kas või une pealt ratsionaalselt põhjendada, kuidas need kliendile raha sisse toovad.


Loo oma kodulehekülg. See võib osadele tunduda banaalselt lihtne ja elementaarne, teistele aga mõttetu ja elukauge. Nähes selgelt interneti arengu kiirust, ei ole oma kodulehe omamine professionaalsele konsultandile peatselt enam valik, vaid nõue, eriti kui ta soovib luua endast brändi.


Kui sa kavatsed ka oma kodulehe loomise tulevikku jätta, siis broneeri ära vähemalt omanimeline .com-domeeninimi, enne kui keegi teine sinna jäädavalt suvalise koomiksi või pornograafia üles paneb.


Koduleht ei tee veel keskmisest müügiesindajast brändi, kuid võib veidigi aidata muuta müügiinimesele tüüpilist mõtlemist, mis väärtustab sageli “kavalaid tehnikaid”. Tulevikus teevad müüki professionaalsed konsultandid, kes ei raiska kliendi aega ning suudavad tõestada enda tähenduslikkust.


Originaalartikkel

Allikas:  Äripäev

Pane tähele!

Kord nädalas

Telli RMP Nädalakiri

Kolmapäeviti saadetav Nädalakiri sisaldab raamatupidamise, maksunduse ja tööõiguse valdkonna olulisi uudiseid, spetsialistide artikleid, seadusemuudatusi, nõuandeid ja soovitusi.

Töövahendid

Maksukalender Maksumäärad Numbriline Tööajafond RTJ IFRS Abitabelid Seadused MTA avalikud päringud Nädalakiri

Kalkulaatorid

Palgakalkulaator Maksuvaba tulu kalkulaator Puhkusekalkulaator Auditikalkulaator Kogumispensioni kontroll