Telefonivastus kujundab firma maine

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.

Ametlikes telefonivestlustes on oluline, et kõne oleks tulemuslik ja jätaks firmast hea mulje.


Minu kogemus sellest, kuidas ei tuleks telefoniga suhelda, seondub ühe Tallinna südalinna uue meelelahutusasutusega, kus vastuseks minu küsimusele “Mitmendal korrusel klubi asub?

Allikas:  Äripäev

Pane tähele!

Kord nädalas

Telli RMP Nädalakiri

Kolmapäeviti saadetav Nädalakiri sisaldab raamatupidamise, maksunduse ja tööõiguse valdkonna olulisi uudiseid, spetsialistide artikleid, seadusemuudatusi, nõuandeid ja soovitusi.

Töövahendid

Maksukalender Maksumäärad Numbriline Tööajafond RTJ IFRS Abitabelid Seadused MTA avalikud päringud Nädalakiri

Kalkulaatorid

Palgakalkulaator Maksuvaba tulu kalkulaator Puhkusekalkulaator Auditikalkulaator Kogumispensioni kontroll