Tarbijakaitseameti nõustamistelefoni tööaeg muutub

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.

Väheste kõnede tõttu enne kella 9 hommikul ja pärast kella 16 õhtul lühendas tarbijakaitseamet nõuandetelefoni tööaega. Alates 1. septembrist saab infotelefonilt abi tööpäeviti kella 9−16.

Tarbijatele on ameti nõuandetelefoni 1330 või 6 201 707 teel abi küsimine kiireim võimalus oma probleemile lahendus leida.

Tarbijakaitseamet vastab ka tarbijate kirjalikele pöördumistele. Ametile saab kirjutada e-posti aadressil info@tarbijakaitseamet.ee, postiaadressil Rahukohtu 2, Tallinn 10130 või Facebooki vahendusel.

Lisaks sellele on tarbijatel võimalik tulla tarbijakaitseameti vastuvõtule. Vastuvõttude asukohad ja ajad on avaldatud ameti kodulehel.

Tarbijakaitseameti poole peaks pöörduma siis, kui 

  • tarbijal on kauplejaga tekkinud vaidlus, kuid ta ei tea oma õigusi ega seda, kuidas edasi tegutseda;
  • tarbija on juba kauplejale kirjaliku kaebuse esitanud, kuid ei saa kauplejalt 15 päeva jooksul vastust;
  • tarbija on juba kauplejale kirjaliku kaebuse esitanud ja ka vastuse saanud, kuid vastuses pakutud lahendus pole talle vastuvõetav.

Vaata lähemalt: Tarbijakaitseameti nõuandetelefon

Märksõnad:

Pane tähele!

Kord nädalas

Telli RMP Nädalakiri

Kolmapäeviti saadetav Nädalakiri sisaldab raamatupidamise, maksunduse ja tööõiguse valdkonna olulisi uudiseid, spetsialistide artikleid, seadusemuudatusi, nõuandeid ja soovitusi.

Töövahendid

Maksukalender Maksumäärad Numbriline Tööajafond RTJ IFRS Abitabelid Seadused MTA avalikud päringud Nädalakiri

Kalkulaatorid

Palgakalkulaator Maksuvaba tulu kalkulaator Puhkusekalkulaator Auditikalkulaator Kogumispensioni kontroll