Väheste kõnede tõttu enne kella 9 hommikul ja pärast kella 16 õhtul lühendas tarbijakaitseamet nõuandetelefoni tööaega. Alates 1. septembrist saab infotelefonilt abi tööpäeviti kella 9−16.
Tarbijatele on ameti nõuandetelefoni 1330 või 6 201 707 teel abi küsimine kiireim võimalus oma probleemile lahendus leida.
Tarbijakaitseamet vastab ka tarbijate kirjalikele pöördumistele. Ametile saab kirjutada e-posti aadressil info@tarbijakaitseamet.ee, postiaadressil Rahukohtu 2, Tallinn 10130 või Facebooki vahendusel.
Lisaks sellele on tarbijatel võimalik tulla tarbijakaitseameti vastuvõtule. Vastuvõttude asukohad ja ajad on avaldatud ameti kodulehel.
Tarbijakaitseameti poole peaks pöörduma siis, kui
- tarbijal on kauplejaga tekkinud vaidlus, kuid ta ei tea oma õigusi ega seda, kuidas edasi tegutseda;
- tarbija on juba kauplejale kirjaliku kaebuse esitanud, kuid ei saa kauplejalt 15 päeva jooksul vastust;
- tarbija on juba kauplejale kirjaliku kaebuse esitanud ja ka vastuse saanud, kuid vastuses pakutud lahendus pole talle vastuvõetav.
Vaata lähemalt: Tarbijakaitseameti nõuandetelefon