Teinekord tuleb ette olukordi, kus andmete kontrolli käigus selgub, et bilansikonto “Ostjatelt laekumata arved” ning aruanne “Klientide tasumata arved” ei lähe omavahel kokku. Sama võib juhtuda ka “Tarnijatele tasumata arved” konto ning “Hankijate tasumata arved” aruandega.
Kuna siin võib olla erinevaid põhjuseid, annamegi alljärgnevalt mõned soovitused, kuidas võimalikku viga hõlpsamini tuvastada.
1. Maksed sisestatud suuremas summas
Üheks sagedaseks põhjuseks, miks aruanne ja konto saldo ei klapi on see, et arvet on tasutuks märgitud suuremas summas, kui arve ise on. Seda võib ette tulla olukorras, kus klient ongi tasunud suurema summa, kuid enammakstud osa ei ole määratud ettemaksuks.
See lugu on PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus:
- Ligipääs PRO portaalidele (RMP, Äri, DigiPro, Rikas ja E-kaubandus).
- Üle 2000 raamatupidaja tööks vajaliku jooksvalt ajakohastatud tööriista, juhendi ja nõuande (sealhulgas üle 50 abitabeli).
- RMP toimetuse korraldatud koolitustele soodustus vähemalt 25 eurot.
- Ligipääsu Geeniuse seitsme teemaportaali tasulisele sisule.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigust veebis.
- Ajakirja Digi paberväljaannet. Selle saamiseks saada palun oma aadress aadressile telli@geenius.ee. Paberajakirja saad tellida ainult Eesti aadressile.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.