Novembrist pikeneb Tööinspektsiooni juristi infotelefoni tööaeg ning lisandub keelevalik

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.

Tööinspektsiooni juristi infotelefon 640 6000 annab alates 3. novembrist nõu igal tööpäeval kell 9–16.30. Tööaega pikendatakse pooleteise tunni võrra seoses helistajate arvu suurenemisega. Uue võimalusena saavad infotelefonile helistajad valida ka teenindavat keelt. Esindatud on eesti ja vene keel. 

Peadirektor Maret Maripuu selgitab: "Meile on oluline, et töösuhete osapooled saaksid igakülgset abi ning seda kogu tööpäeva vältel."

Inspektsioon nõustab kliente tasuta, infotelefoni kõnehind kujuneb vastavalt helistaja telefonioperaatori paketile. Peamiselt seletavad juristid lahti töölepinguseadusest ja sellega seonduvatest õigusaktidest tulenevaid küsimusi ja probleeme. Kõige rohkem küsivad helistajad töösuhte ülesütlemise ning saamata jäänud töötasu kohta.

Tööinspektsiooni juristi infotelefon töötab alates 2008. aasta märtsist. Infotelefoni tegutsemisaja jooksul on juristid vastanud kokku 232 892 kõnele. Käesoleva aasta üheksa kuu jooksul vastasid juristid 24 510 kõnele.

Tööinspektsioon pakub nõustamist kolme peamise infokanali kaudu: juristi infotelefonil 640 6000, e-posti teel: jurist@ti.ee ning üle Eesti toimuvatel juristide ja tööinspektorite vastuvõttudel. Lisaks saab küsimusi esitada Tööelu portaalis, asutuse Facebooki lehel, teabepäevadel ja infohommikutel.

Lisainfo juristide ja tööinspektorite vastuvõttude kohta asub www.ti.ee.

Allikas:  Tööinspektsioon

Pane tähele!

Kord nädalas

Telli RMP Nädalakiri

Kolmapäeviti saadetav Nädalakiri sisaldab raamatupidamise, maksunduse ja tööõiguse valdkonna olulisi uudiseid, spetsialistide artikleid, seadusemuudatusi, nõuandeid ja soovitusi.

Töövahendid

Maksukalender Maksumäärad Numbriline Tööajafond RTJ IFRS Abitabelid Seadused MTA avalikud päringud Nädalakiri

Kalkulaatorid

Palgakalkulaator Maksuvaba tulu kalkulaator Puhkusekalkulaator Auditikalkulaator Kogumispensioni kontroll