Neljapäeval, 7. mail 2015. a algab Palgainfo Agentuuri ja partnerite igakevadine tööturu- ja palgauuring, milles on oodatud osalema nii töötajad kui ka tööandjad. Seekord on uuringu fookuses tööandja maine ja töötajate sisemine motivatsioon.
Algava uuringu fookuses on tööandja maine ja töötajate sisemine motivatsioon
Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.
Uuringu küsimustikule saab vastata Palgainfo Agentuuri veebis eesti ja vene keeles maikuu jooksul, esmased tulemused avaldatakse 18. juunil 2015. Osalemine uuringus on tasuta, samuti on uuringu tulemused ja töötasude andmebaas ametirühmade lõikes osalejatele tasuta saadaval.
"Tööturu olukorra, töötasude ning palgaootuste muutuste kõrval uurime lähemalt, mis muudab tööandja atraktiivseks ning milliste tunnuste järgi valivad töötajad endale töökoha," ütles Palgainfo Agentuuri juht ja analüütik Kadri Seeder.
Uuringupartneri ja tööandja turunduse agentuuri Brandem juhi Paavo Heili sõnul pööravad organisatsioonid palju tähelepanu välistele sihtgruppidele, näiteks klientidele, aga oma töötajad jäävad pahatihti tähelepanuta.
"Töötajatelt unustatakse küsida, mis on nende jaoks oluline. Küsitlus selgitab välja, millised tegurid määravad tööandja hea maine töötajate silmis," lisas Heil.
Töötajate sisemist motivatsiooni ehk tööindu on uuringupartneri Flowtime juhi Klaas-Jan Reincke sõnul keeruline kujundada, kuna töötaja otsustab igal hommikul, kas täna tööle pühenduda või mitte. Uuring otsib vastust küsimustele, milliseid eeldusi innukuse tekkimiseks on vaja ja millised sisemise motivatsiooni tegurid enim töö tulemusi mõjutavad.
Palgainfo Agentuur küsitleb tööandjaid ning töötajaid kaks korda aastas – kevadel ja sügisel. Tavapäraselt osaleb küsitluses üle 300 organisatsiooni esindaja ning ligi 16 000 töötajat, mis teeb uuringust kõige suurema tööturu- ja palgauuringu Eestis.
Uuringus osalejate vahel loositakse välja Noorus Spa Hotel puhkusepakett, tööandja turunduse teenus Brandemilt, Raudsilla Matkakompleksi kasutus, Prisma Peremarketi kinkekaardid ning Oriflame kinkekotid.
Kõik vastajad saavad Äripäeva väljaannete tellimused.
Uuringu partnerid on Eesti suurim tööportaal CV Keskus, tööandja turunduse agentuur Brandem, töötajate sisemise motivatsiooni arendamisega tegelev Flowtime, lühiajalist töötamist toetav tööportaal GoWorkaBit, personalitöö teenuseid pakkuv HR factory, Tartu Ülikooli majandusteaduskond ja Eesti Üliõpilaskondade Liit.
Allikas:
Palgainfo Agentuur