Alates 2. maist saavad kõik tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve ameti kodulehe külastajad küsida nõu Bürokratilt!
Tänasest saab tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve ameti kodulehel kontakteeruda spetsialistidega uue Bürokrati lahenduse kaudu. Selleks leiab ekraani allosast vedru ikooni, millele vajutades avaneb vestlusaken, kuhu on võimalik enda küsimus esitada tööpäeviti kella 10st 15ni.
Bürokratt tähendab inimese jaoks võimalust kasutada virtuaalsete assistentide abil avalikke teenuseid nendega lihtsalt kõnekeeles suheldes.
Aprilli alguses valiti Dubais toimunud World Government Summit konverentsil maailma silmapaistvamaid tehnoloogilisi riigivalitsemise lahendusi. Eesti inimeste virtuaalne assistent Bürokratt pärjati parima tehisintellektil põhineva riigiteenuse tiitliga.
Oleme esimese asutusena Eestis võtnud Bürokrati kasutusele.